bonbridge1
VWC lid
Ik doe t toch een beetje in mijn broek. Volgende situatie, ik woon in een gemeente met verbod. Heb altijd goede relatie met overbuurvrouw gehad, ze heeft regelmatig meegekeken met mijn (legale) vuurwerk. Vorig jaar poste ze in eens op social media wat een schande het allemaal was wat ik deed en hoeveel last ze er van had, hond bang, alle snippers waaide haar tuin in. Ze heeft een nieuwe hond, dat is denk ik het verhaal. Als ze gewoon naar mij toe was gekomen had ik daar best rekening mee gehouden. Haar post was richting gemeente en politie. Toen ik de post las ben ik met een bos bloemen langs gegaan maar ze smeet de deur dicht. Vandaag zie ik haar opzichtig bellen terwijl ze mij in de gate houdt. Hoe groot is de kans dat ze (politie) langs komen? Dan is er nog het verschil tussen huiszoeking en zoekend rondkijken. Voor huiszoeking is bevel nodig voor rondkijken niet maar dan mogen ze geen kasten openen? Ben je dan veilig als je alles in kasten stopt? Begrijp dat kilo's verdelen over auto en huis ook geen zin heeft. Het gaat dus alleen om 25KG regel, heb niets illegaals en ik mag gewoon vuurwerk hebben mag het alleen niet schieten in mijn gemeente.