RedWire - Criss Cross Crackhead

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03611
Artikelnaam: Criss Cross Crackhead
Bruto Gewicht: 2200 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Red wire waaiercake met keiharde burst gecombineerd met extreem brede crackling effecten.
Afmeting: 315 x 190 x 175 mm
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 49.95
Voorverkoopprijs: € 29.95
O.a. te koop bij: ...

criss-cross-crackhead.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:

Een leuke variatie op de Chry Crackling van Zena! Grappig om te zien dat er een verdwaalde boeket zit tussen de 3e rij.. :D

Maar ik vind dit dus persoonlijk een leukere cake dan de Chry Crackling, dus even kijken of deze ergens voor een mooi prijsje te scoren valt! Al is €30,- sowieso al een superprijs! Had ik niet eerlijk gezegd niet verwacht.

Een leuke variatie op de Chry Crackling van Zena! Grappig om te zien dat er een verdwaalde boeket zit tussen de 3e rij.. :D

Maar ik vind dit dus persoonlijk een leukere cake dan de Chry Crackling, dus even kijken of deze ergens voor een mooi prijsje te scoren valt! Al is €30,- sowieso al een superprijs! Had ik niet eerlijk gezegd niet verwacht.

Let op! Dit is wel de voorverkoopprijs. In de winkel kost deze bak straks wel gewoon €49,95

Ik heb ook nog geen andere dealer gevonden voor de red wire lijn verkocht word.
Jammer want er zitten echt hebbe dingetjes bij :D

Helaas geen dealer in de buurt. Maar ach, ik heb al een karton cc in bestelling, en er nog eentje over van afgelopen jaar.

Gewoon in Ommen verkrijgbaar :rolleyes:
Weet niet wat ik meemaak. Dus maar 2 keer besteld. Voor €30 kan je die niet laten liggen ...

Besteld. Ben benieuwd of het een China (sample) filmpje is? Wel gaaf dat auto alarm i.p.v. het bekende krekel achtergrond geluid.

Back
Bovenaan