Red Maroon [Uitloop 2019]

Misschien toch even contact opnemen met de winkel. Afgekeurd kan het geval niet zijn en de box die je ter compensatie hebt gekregen zou ik ook niet vrolijk van worden
Red maroon is niet beschikbaar bij mooijvuurwerk Rijnsburg (afgekeurd) daarvoor in de plaats krijgen we extreme lightning van vuurwerk expert. Ik vind dit persoonlijk niet echt een vervanger. Jammer!

Ik heb net met mijn afhaalpunt gebeld, daar was hij net geleverd. Zou eerst even bellen voordat met je dealer voordat je vertrekt. Dan weet je zeker dat je niks van VWM misloopt.

Wij hebben deze vanacht in duitsland zelf opgehaald.
Mocht je dealer het zelf niet halen dan zal het mogelijk vandaag uitgeleverd worden doo vwm

Wel te hopen dat deze box de verwachtingen kan waarmaken, want er wordt een hoop moeite voor gedaan. Ik heb deze niet besteld, maar ben erg benieuwd naar de straatfilmpjes. Ik hoop voor iedereen die hem wel heeft dat ik spijt krijg dat ik hem niet heb...

Ik moet later terug komen voor deze box (net als voor een hoop andere producten van Wolff, Rubro en Vuurwerkmania)

Een aantal producten van Vuurwerkmania komen vandaag nog binnen. Is vannacht aan gekomen in Duitsland.

Helaas hier niet geleverd in brakel en wisten ook niet zeker of ie kwam. Wel keurig opgelost met wen golden ilussion ipv red maroon

4 seasons voor 99 euro (minus wellicht de 30% freak?) is de beste deal die je kunt hebben. En volgend jaar lekker de Maroon meepakken als ie zo vet is als op de import-demo!
Ben ook hee benieuwd naar de filmpjes. Hij staat met potlood op het lijstje voor volgend jaar. Heb dit jaar voor de Prinal Instinct gekozen als nieuwe bak. Als de RM goed is, komt hij er volgend jaar wel bij. Met een beeje mazzel al vroeg te bestellen.

Back
Bovenaan