Red Maroon [Uitloop 2019]

Ik denk wel dat het kan met 'zo weinig' kruitgewicht om dit effect te bereiken, gezien het aantal sterren. Het zijn er niet veel in 1 shot, maar wel heldere topkwaliteit in salvo's geschoten met goede ronde spreiding. Ik neem deze wel denk ik in de finale van ons O&N showtje :idea: :D

Ik neem aan dat je compound ook weer los kan halen. Want deze box is natuurlijk ook leuk om twee(cakes) aan twee(cakes) te schieten

Ik neem aan dat je compound ook weer los kan halen. Want deze box is natuurlijk ook leuk om twee(cakes) aan twee(cakes) te schieten

Kan misschien iemand van de importeur of winkelier hier duidelijkheid over geven? Hebben deze compound cakes ook een begin en reservelont als losse cakes?
Ik zelf wil er eerst 1 en dan 3 tegelijk doen als onderdeel van de finale :cool:

Ik denk, gezien het tempo, dat het schietlont zal zijn wat er tussen zit. Dus dan moet je er een stukje visco aan plakken.

Echt een hele mooie cake.. Maar wat ik mij afvraag krijgen we hem daadwerkelijk zo in de straat als op de demo?

Het kruit gewicht lijkt mij te weinig om zo'n groots effect te creëren.

Ik denk het wel. Alle boxen van vuurwerkmania kwamen in de straat overeen met de demo. De enige die tegenviel was de veel besproken "the Junk". Dat was me toch een tegenvaller!

Echt een hele mooie cake.. Maar wat ik mij afvraag krijgen we hem daadwerkelijk zo in de straat als op de demo?

Het kruit gewicht lijkt mij te weinig om zo'n groots effect te creëren.

Deze box was voor mij één van de toppers van de avond. Gezien de hardheid van de burst en spreiding van de boeketten denk ik dat we deze box niet zo in de straat krijgen als de sample op de demo. Maar ook al presteert deze box 70% van de sample dan is het nog een beest!

Op 70 procent heeft deze box niet meer de wow van op de demo video en dan zijn andere boxies beter.

Zou je niet gewoon eerst de Red Maroon in de straat afschieten en dan pas oordelen? Bij de Transbomber werden ook vraagtekens geplaats en een paar maanden later uitgeroepen tot beste box van 2016. Kortom eerst zien dan oordelen:D

Top filmpje! De Red Maroon in een andere stand! Dat rood blijft toch echt mooi, zeker voor de prijs met de bulk-actie!

net 2 x besteld . voor deze bakken een colorfull city en dan deze wegblazen.
Ik ben benieuwd:p

Op film komt de Red Maroon nog niet half zo goed over als op de demo het geval was! Het blijft gewoon een prachtbox. Ik zie wat gave combinaties voor me hoor :D

Back
Bovenaan