Red Lantern Super Pakket

Maar hoezo oplichting? Ik zie die opmerking wel vaker voorkomen, maar dit heeft tog niets met oplichting te maken. Dat je het artikel het bedrag niet waard vind is dikke prima, maar op dat nou oplichting te noemen:rolleyes:

Maar hoezo oplichting? Ik zie die opmerking wel vaker voorkomen, maar dit heeft tog niets met oplichting te maken. Dat je het artikel het bedrag niet waard vind is dikke prima, maar op dat nou oplichting te noemen:rolleyes:
Dat je het artikel het bedrag niet waard vind is dikke prima, Altijd makelijk zeggen ach kijk je maar de andere kant op ach luister je maar wat anders neee echte liefhebber verdedigt voor zijn waarden en kwaliteit het beste eruit halen . Dit pakket ramelt aan alle kanten terechte kritiek anders was het allemaal wel positief geweest uit werkingen is niet wat het is en erg mager kijken wat je er voor betaald heb zelf ook dit pakket uit komt ook erg terleurstellend

Ik ben het er wel mee eens dat er vooraf meer duidelijkheid over de inhoud had mogen zijn. Dat niet alles mag is duidelijk en dat niet alles kan ligt ook nog wel voor de hand maar dat de uitwerkingen zo mager zouden zijn zag niemand aankomen. Ondanks de moeite die er in de labels is gestoken, het is een pareltje om te zien, is de reguliere prijs van 50 Euro nogal stevig voor de echte inhoud.

Maar dan krijg je weer sukkels die denken dat het echt is en het concept dummy niet snappen. Krijg je daar weer gejank over
Net zoals een dummy vuurpijl in het Kabinetje pakket van Marijn vuurwerk.
Dat hadden ze expres gedaan, maar daar hebben ze wel klachten over gehad na die bewuste jaarwisseling.

Maar zo is de cirkel wel weer rond.

Persoonlijk had ik liever een dummy pakket zonder tekst en enkel de volledige labels.
Het is een te gek plan geweest om dit op de markt te brengen. Zit aardig wat werk in en dat men een idee dan daadwerkelijk tot stand laat komen mag best wat positivisme opleveren. Even los van het uiteindelijke product en wat je ervoor betaald. Maar kan dat natuurlijk niet voor een ander invullen. Ik ben al als een kind zo blij Met een gelabelde green bamboo😂🤣

Ze hadden er slimmer aan gedaan gewoon een dummypakket aan te bieden.
Haha ja inderdaad heb nu zo Ali express gevoel we zijn wel positief over intiatief om zo pakket op de markt te brengen verwachten we ook beetje goede uit werking was dit een goed verhaal geweest 👍❤️💥😎✌️

Back
Bovenaan