Red Fury in Blue [Uitloop 2019]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: EVO-0004
Artikelnaam: Red Fury in Blue
Bruto Gewicht: 2250 gram
Netto Kruitgewicht: 485 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Bright red glitter tail to blue peony with bright red glitter willow.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 30 meter
Afmetingen: 18 x 18 x 17,5 cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

evo-0004-red-fury-in-blue_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Marchel wanneer komt dit filmpje :D :p

Ik heb hier wel een filmpje van.
Echter wijkt d3ze af van de daadwerkelijke versie.
De oorspronkelijke versie had een red strobe mine echter is dit door regelgeving een red strobe tail geworden.

En ik plaats liever beeldmateriaal wat zoveel mogelijk overeen komt met de daadwerkelijke productie items.

Gr

Dan ben ik benieuwd welke regelgeving dit is dan? Er staat mij zo namelijk niet bij dat een red strobe mine niet gebruikt mag worden?

De oorspronkelijke versie had een red strobe mine echter is dit door regelgeving een red strobe tail geworden.

En ik plaats liever beeldmateriaal wat zoveel mogelijk overeen komt met de daadwerkelijke productie items.

Gr
Erg zonde want de versie met mine eronder was erg gaaf, maar als de comet mooi is zat dit ook vast goed komen.
Vraag me inderdaad ook af welke regelgeving dit is.

Vraagje, Marcel gaf aan eerder dat de versie met de red strobe mine het niet ging worden, maar hier zie ik die mine wel? klopt dit filmpje dan wel?

Ik lees net dat ze in de bunker staan, op film ziet het er veelbelovend uit.
We gaan hem live testen met oud en nieuw :D

Houd wel rekening dat dit niet de definitieve versie is, Marcel heeft eerder in het topic al aangegeven dat deze anders gaat worden uiteindelijk.

Gr

Zo hé, lekker bakkie is dit! Alleen vind ik het tempo iets aan de hoge kant, maar zeker vet als finale te gebruiken van een show.

Beste allen.
Daar dit een china filmpje betreft heb ik deze zelf specifiek niet gepost.
De daadwerkelijke bevat een red glitter tail door CE richtlijn!
Helaas is er nog geen up to date filmpje van het product.
Deze word de 12e gefilmd na de demo!

gr
Marchel

Valt me op dat in de finale wel die mooie rode blinkmine zit! Jammer dat dit niet bij de rest van de boeketten is!

Ik vind het echt supermooie boeketten, maar wat mij niet zo bevalt is het tempo van deze cake, telkens na zes schoten een korte pauze! De cake kan nog net even een stukje mooier zijn als hij telkens in het zelfde tempo doorschiet in mijn ogen!

Valt me op dat in de finale wel die mooie rode blinkmine zit! Jammer dat dit niet bij de rest van de boeketten is!

Ik vind het echt supermooie boeketten, maar wat mij niet zo bevalt is het tempo van deze cake, telkens na zes schoten een korte pauze! De cake kan nog net even een stukje mooier zijn als hij telkens in het zelfde tempo doorschiet in mijn ogen!

De bedoeling is volgend jaar deze in te voeren met all red mine zoals aanvankelijk de bedoeling was.

gr

Back
Bovenaan