Red Dragon

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 069
Artikelnaam: Red Dragon
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 671,30
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: De originele Chinese rol! Veel knallers gecombineerd met extra grote kanonslagen aan één stuk verbonden. Met eindknal! Maat XXL.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs:

069_red_dragon_100000.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze rollen doen het voor nederlandse rollen nog echt wel goed! Het tempo is gewoon redelijk en de knallen zijn opzich wel te doen voor de ploppen die we gewend zijn.

Vind 60euro alleen overdreven veel geld. Al zou deze nou 30euro zijn had ik niet getwijfeld natuurlijk.

Deze rollen doen het voor nederlandse rollen nog echt wel goed! Het tempo is gewoon redelijk en de knallen zijn opzich wel te doen voor de ploppen die we gewend zijn.

Vind 60euro alleen overdreven veel geld. Al zou deze nou 30euro zijn had ik niet getwijfeld natuurlijk.

Deze rollen vielen mij ook echt niet tegen! alleen de eindbom was niks waard (leek net of die niks deed :cry:)

Richtprijs van 2011 is trouwens 49.95 euro , dus 10 euro goedkoper dan vorig jaar :wink:

----------------------------

(Edit: misschien kan de topic titel aangepast worden, hij is namelijk niet nieuw dit jaar:rolleyes:, hij was er vorig jaar ook al,alleen hij heeft nu een ander label :cool:)

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
Is iedergeval een vooruit gang.

Maar alsnog is het het niet waard vind ik dan. Als zo'n rol nou 30euro was, zou ik er over nadenken om hem aan te schaffen. Zei eerder dat ik niet zo twijfelen , maar nu ik erover nadenk, zou 30euro toch een hoop geld zijn voor wat je krijgt.

Wel leuk dingetje voor Nederlandse begrippen, maar daar blijft het natuurlijk ook bij.
Ik laat hem liggen iniedergeval!

Derk

Mooie mat en gaf een leuke rotzooi.
Tempo was wat traag, maar als je het laatste stuk op elkaar legt geeft het genoeg spektakel.

Zou er alleen geen 50 euro voor neerleggen. Maximaal 40.

Ben toch wel benieuwd hoe deze in het echt presteert. Deze aankomend jaar maar is aan gaan schaffen. Dit is tenminste wel een redelijk lange mat.

Back
Bovenaan