Red Dawn

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: VC320
Artikelnaam: Red Dawn
Bruto Gewicht: 625 gram
Netto kruitgewicht: 39 gram
Aantal schoten: 1 schoten
Effectomschrijving: Extreem zware singleshot met harde knal en mega groot boeket. De grootste single shot van NL!
Max. tube diameter: 50 mm
Kartoneenheid: 24/1
Adviesprijs: €9,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

vc320.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je bedoeld de Sky Hunter? Zou kunnen, maar ik hoop gewoon op een nieuwe single shot met zelfde kwaliteit.

Deze is ook op de markt geweest als MAGNUM RED DAWN, die is uit het assortiment nu en word nu dus opnieuw op de markt gebracht.

Deze was er toch eerst onder een andere naam/in een andere lijn?

Je bedoeld de Sky Hunter? Zou kunnen, maar ik hoop gewoon op een nieuwe single shot met zelfde kwaliteit.

Deze is ook op de markt geweest als MAGNUM RED DAWN, die is uit het assortiment nu en word nu dus opnieuw op de markt gebracht.

nou maar hopen dat ze de oude kwaliteit hebben. Waren topdingen, net als de Sky Hunter.

Alle bovenstaande citaten zijn waar. De Red Dawn komt uit onze VC collectie (een kleiner en aanvullend assortiment op onze reguliere folders), en is een omlabelig van de Sky Hunter. Aan de kwaliteit is niets veranderd.

Alle bovenstaande citaten zijn waar. De Red Dawn komt uit onze VC collectie (een kleiner en aanvullend assortiment op onze reguliere folders), en is een omlabelig van de Sky Hunter. Aan de kwaliteit is niets veranderd.

Is dit zeker een omlabeling?
Het effect en het bijhorende filmpje geven een andere uitwerking voor de Red Dawn...

Is dit zeker een omlabeling?
Het effect en het bijhorende filmpje geven een andere uitwerking voor de Red Dawn...

Excuus, dast is inderdaad niet het geval :no:

Het concept is hetzelfde; een 2" shell op een voet. Alles is hetzelfde behalve de effectlading.

Dank voor de oplettendheid!

Op het filmpje komt het effect vrij leeg over, maar blijft wel lekker lang hangen.
Twijfel geval voor mij.

Vorig jaar de oude versie afgestoken in veelvoud. Prachtig product dat een doffe dreun geeft en een prachtig lang brandende rode dahlia. Dahlia is van zichzelf geen vol effect, maar je zult er geen speld van krijgen. Indrukwekkend door de spreiding en brandduur van de sterren

erg nieuwschierig hoe de nieuwe productie het gaat doen dit jaar, hopelijk komen er wat straatfilmpjes na de jaarwisseling.

Aangezien er van de skyhunter een nieuw productfilmpje is verschenen ,mogen wij dan van de red dawn binnenkort ook nieuws verwachten ?

Ziet er weer dik uit ja. Na het zien van de beelden zet ik deze op mijn lijstje.

Back
Bovenaan