Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Prachtige all at once finale zeg! Doffe lancering, mooi compact bij elkaar erg hoog floten ze door!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Netjes ingepakt met folie en een vocht vreter
Geen knallen in de tubes of andere rariteiten gelukkig!
Ik had al gelezen dat er folie om de Rebel zat en heb dat ook al wel eens 1 of 2 keer eerder meegemaakt, maar een bijgevoegde vochtvreter was voor mij toch echt de eerste keer!
Mooi man!
Aan de hand van de berichten knallen in de tubes, waarover ik tot dan toe alleen had gelezen over voorvallen in de middelste cake (en die losse cake van Valk, welke dezelfde is), was ik volledig gefocust toen cake 2 begon en toen die afgelopen was, dacht ik nog: "gelukkig, ik heb een probleemloos exemplaar!". (Ik zal het daardoor wel over mezelf hebben afgeroepen....)
Ondanks dat ik een aantal fluiters miste in dat laatst salvo, waren er toch nog voldoende over om acceptabel effect te geven gelukkig.
Ik heb vandaag nog met een zaklamp alle tubes van de 3de cake geïnspecteerd of dingen/details zichtbaar waren om uit te vogelen hoeveel er in de tube zijn geklapt, maar er waren geen duidelijke aanwijzingen genoeg zekerheid gaven om duidelijkheid te krijgen.
Desondanks was hij goed genoeg dat ik er tevreden mee ben. En was ook een product waar omstanders positief en enthousiast op reageerden!