mikeole
VWC lid
Hahahahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahahahah
Staat gewoon al in de bunker bij diverse winkeliers dus ik zou niet weten waarom niet....Is er überhaupt al duidelijkheid of deze daadwerkelijk uitgeleverd gaat worden ?
Staat gewoon al in de bunker bij diverse winkeliers dus ik zou niet weten waarom niet....
Vrijdag maak ik eventueel foto's voor je!Ik wil foto's zien!!!
Waarom zou je daar aan twijfelen?Is er überhaupt al duidelijkheid of deze daadwerkelijk uitgeleverd gaat worden ?
Omdat soms producten vertraagd zijn en na de jaarwisseling pas met container binnenkomenWaarom zou je daar aan twijfelen?
Zo te zien is de foto bij het reservelont gemaakt.
Of de labels zijn in spiegelbeeld geprint. Of met de selfie cam gemaakt en persoon eraf geknipt en daarna gespiegeld. Of de fotograaf hield z'n telefoon op de kop en achterste vorenZo te zien is de foto bij het reservelont gemaakt.
kan je niks me de winkel regelen, als je het uitlegt denk ik niet dat ze moeilijk doen.Ik heb deze gekocht in Groessen (gelderland), maar het geld eigenlijk nodig door onverwachte privé omstandigheden. Iemand die hem van me over wil nemen voor €100,-? Vaste prijs.
Liefst 29 december 9.00 uur 's ochtends. Stuur maar een DM bij interesse
Haha is van het filmpje van vuurwerkfeestje op Facebook. Maar idd Rico moet nog een beetje aan zijn social media skill werken hahahahZo te zien is de foto bij het reservelont gemaakt.

Flinke doos, handje er naast.