Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

Ziet er veelbelovend uit, eentje die hoog op de lijst staat om in de gaten te houden. Ben heel erg benieuwd hoe de fluit uiteindelijk zal uitpakken, dat ie maar mooi op tijd binnen mag wezen zodat we deze op demo's kunnen zien.

Nu is er helemaal geen vergelijkbaar product meer op de markt dus beter duur dan niet te koop. Dat wil niet zeggen dat iedere prijs acceptabel is natuurlijk, het moet wel in het redelijke blijven (niet zoals de Opera House). En we zijn en blijven "Hollanders" en freaks dus eigenlijk met het gewoon goedkoop zijn :P
Mijn angst zit hem dan ook in het feit dat 'bijzonder' tegenwoordig gewoon erg veel geld kost - de Opera House is daar een goed voorbeeld van. Nou is dat product natuurlijk een stuk unieker dan een raw whistle bak, maar je noemt het zelf al: er is momenteel niks anders of beters. Als ze (andere importeur, tuurlijk, maar toch) voor een Dynamic Chrysanthemum al 140.- durven te vragen wil ik niet weten wat een bijzonder product - die waarschijnlijk ook nog eens duur in productie is - gaat kosten. Maar we zullen het zien! Als het meevalt komt hij hier gegarandeerd in meervoud bij de collectie.

Mijn angst zit hem dan ook in het feit dat 'bijzonder' tegenwoordig gewoon erg veel geld kost - de Opera House is daar een goed voorbeeld van. Nou is dat product natuurlijk een stuk unieker dan een raw whistle bak, maar je noemt het zelf al: er is momenteel niks anders of beters. Als ze (andere importeur, tuurlijk, maar toch) voor een Dynamic Chrysanthemum al 140.- durven te vragen wil ik niet weten wat een bijzonder product - die waarschijnlijk ook nog eens duur in productie is - gaat kosten. Maar we zullen het zien! Als het meevalt komt hij hier gegarandeerd in meervoud bij de collectie.
Ik zag de adviesprijs €119,95 voorbij komen in dit topic. Weet de bron verder niet. Mocht dit de prijs inderdaad zijn dan hoop ik dat er nog een keer een actie overheen gaat. :)

Blijft een leuk topic, er komt een nieuw product en valt in de smaak. De prijs is nog niet bekend maar we plakken er zelf al een prijs op die we zouden willen betalen.
Hello fireworks wilde deze misschien wel gaan aanbieden voor 79,95 maar ziet dat veel er wel 119,95 voor willen betalen 🤣. Hup adviesprijs ff aangepast door Hello 😂.
Ik vind 119,95 een duur geintje zeker je deze in meervoud wilt / moet schieten.

Vergelijkbare Screaming Elevator/Vulture (met makkelijker plastic productie) zat al op €120 dus tel daar in deze tijd nog maar beetje bij op.

Prachtige fluitcompound zo op film zeg, als die echt zo in de straat komt heb je wel een topper hoor.

Blijft een leuk topic, er komt een nieuw product en valt in de smaak. De prijs is nog niet bekend maar we plakken er zelf al een prijs op die we zouden willen betalen.
Hello fireworks wilde deze misschien wel gaan aanbieden voor 79,95 maar ziet dat veel er wel 119,95 voor willen betalen 🤣. Hup adviesprijs ff aangepast door Hello 😂.
Ik vind 119,95 een duur geintje zeker je deze in meervoud wilt / moet schieten.
Hahahah precies dit gaf ik al aan!

Heerlijke fluitbak! We zien ze echt te weinig, dus alleen dat maakt het al fijn om weer eens een nieuwe fluitbak op de markt te zien. Als de prijs een beetje redelijk is zie ik een grote kans dat deze er bij gaat komen.

Back
Bovenaan