Black Dragon
VWC lid
Daarom hoop ik op een goeie openingsknaller ergens later dit jaar bij 1 van de bekende freakzaken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
€79,95 is een mooie prijsOutlet en feestje hebben ook hello korting gehad vorig jaar! Dus het kan gewoon!! Zolang we hier maar niet te hard roepen dat 119,95eu een prima prijs is.
Voor mij wel voor 75s. Misschien tientje erbij als ik em op een vrijdagavond pak maar das de limit.€79,95 is een mooie prijs![]()
Mijn angst zit hem dan ook in het feit dat 'bijzonder' tegenwoordig gewoon erg veel geld kost - de Opera House is daar een goed voorbeeld van. Nou is dat product natuurlijk een stuk unieker dan een raw whistle bak, maar je noemt het zelf al: er is momenteel niks anders of beters. Als ze (andere importeur, tuurlijk, maar toch) voor een Dynamic Chrysanthemum al 140.- durven te vragen wil ik niet weten wat een bijzonder product - die waarschijnlijk ook nog eens duur in productie is - gaat kosten. Maar we zullen het zien! Als het meevalt komt hij hier gegarandeerd in meervoud bij de collectie.Nu is er helemaal geen vergelijkbaar product meer op de markt dus beter duur dan niet te koop. Dat wil niet zeggen dat iedere prijs acceptabel is natuurlijk, het moet wel in het redelijke blijven (niet zoals de Opera House). En we zijn en blijven "Hollanders" en freaks dus eigenlijk met het gewoon goedkoop zijn![]()
Ik zag de adviesprijs €119,95 voorbij komen in dit topic. Weet de bron verder niet. Mocht dit de prijs inderdaad zijn dan hoop ik dat er nog een keer een actie overheen gaat.Mijn angst zit hem dan ook in het feit dat 'bijzonder' tegenwoordig gewoon erg veel geld kost - de Opera House is daar een goed voorbeeld van. Nou is dat product natuurlijk een stuk unieker dan een raw whistle bak, maar je noemt het zelf al: er is momenteel niks anders of beters. Als ze (andere importeur, tuurlijk, maar toch) voor een Dynamic Chrysanthemum al 140.- durven te vragen wil ik niet weten wat een bijzonder product - die waarschijnlijk ook nog eens duur in productie is - gaat kosten. Maar we zullen het zien! Als het meevalt komt hij hier gegarandeerd in meervoud bij de collectie.
gevalletje dit is echt te veelWeet een winkel die gaat de rebel2.0 voor 140 verkopen
Dat is voor mij ook iets teveel van het goede.Weet een winkel die gaat de rebel2.0 voor 140 verkopen
Hahahah precies dit gaf ik al aan!Blijft een leuk topic, er komt een nieuw product en valt in de smaak. De prijs is nog niet bekend maar we plakken er zelf al een prijs op die we zouden willen betalen.
Hello fireworks wilde deze misschien wel gaan aanbieden voor 79,95 maar ziet dat veel er wel 119,95 voor willen betalen. Hup adviesprijs ff aangepast door Hello
.
Ik vind 119,95 een duur geintje zeker je deze in meervoud wilt / moet schieten.
Ja zo had ik het dus wel verwacht qua adviesprijs tov Wolff/CR variant voor €120, en nu karton tubes en kleinere inkoop door deze kleinere importeur.Weet een winkel die gaat de rebel2.0 voor 140 verkopen