Reaper [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD100
Artikelnaam: Reaper
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Stuks: 12 stuks
Effectomschrijving:
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

n62g5v.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik dit soort dingen zie, denk ik jongens vernagel de boel toch niet zo .
ik begin dit zo langzaam aan in en in triest te vinden !!!

Zeg maar niks, maar helaas zal ik ze toch wel weer kopen, altijd nieuwsgierig en de hoop op die ene knaller die ze allemaal overtreft, binnen het legale circuit dan:)

Zeg maar niks, maar helaas zal ik ze toch wel weer kopen, altijd nieuwsgierig en de hoop op die ene knaller die ze allemaal overtreft, binnen het legale circuit dan:)

tja zo kun je het ook bekijken .
wie weet vind je de ware knaller :)

dan wacht ik meer op de prijs/aantal stuks per doosje:wink:

Zitten er maar 12 in... dus hopen op een niet al te hoge prijs..:wink:

als je naar de demo van broekhoof in walibi kijkt dan zie je de nieuwe multi salute hangen.
Een paar seconden daarna zie je de reaper die er eigenlijk best groot uit ziet:

Als popo met oud en nieuw je tas bekijkt als ze je verdenken... Dan is dit een beetje mindfuck voor hun toch?

De Nederlandse taal was al niet best maar wordt er zo te zien ook niet echt beter op..:(

Verder gewoon links laten liggen, je kan bijna niks met buskruit dus doen ze ook niks.

ik hoop dat deze goed zijn ik heb wel de reapers uit belgié geprobeert
dus hoop ik zelf da het de rotje an nederland overtreft

Hmm wat moet ik na de zwaar tegenvallende thunder 1 hier van denken... ? Ik koop liever asian thunder. Sorry Pyropower NL, jullie hebben een fan minder na deze dikke tegenvaller. Van de asian thunder komt tenminste een fatsoenlijke knal af.

Laatst bewerkt:
28 dec krijgen jullie van mij een vergelijking video van deze reaper met een kanonslag en een wondertol knal.

''Reaper Goedgekeurde vlinder voor de Nederlandse markt met een keiharde knal''. Lees ik net op een site, als dat niet verkoopt xD

Back
Bovenaan