Reacties op collecties 2010/2011

@ jean-paul
Beter laat dan nooit!
Ik vind het juist heerlijk als mensen dingen posten door het jaar heen!
Is extra sfeer verhogend!

BTW sorry dak een reactie plaatste net bij de foto's.

Leuke colecties trouwens.

Theking, leuke collectie hoor.
Ik geloof best dat je daar de dag mee door kan komen ;)

Zelf zou ik die 2 projectjes geen projectjes willen noemen, daar zijn ze toch iets te klein voor.
Ik hoop dat veel mensen het met mee eens zijn.

tja eigenlijk niet mee eens...want hij vind dit wel een project en meningen zijn nooit gelijk he? daarij moet je ergens beginnen toch? :p en daarbij is een klein projectje gewoon ook een project hoor...wie het kleine niet eert.... :wink:

Klopt Bassie. We hebben het nergens zwart op wit staan, maar eigenlijk is iedere (onbedoelde) variatie op het enkelvoudig afsteken van een artikel of het koppelen daarvan al een project. Klein of groot maakt dan niet uit.

Natuurlijk kun je wel discussiëren over de complexiteit van een project. Zo is het koppelen van twee Thunderkings bijvoorbeeld een veel korter verhaal dan het getimed koppelen van enkele waaiers.

Cameo

Natuurlijk kun je wel discussiëren over de complexiteit van een project. Zo is het koppelen van twee Thunderkings bijvoorbeeld een veel korter verhaal dan het getimed koppelen van enkele waaiers.

Cameo

Zo bedoelde ik het ook eigenlijk, het kwam er alleen een beetje bot uit :p

Op de foto staat 1 project. Deze was op een paar omgevallen mines na erg geslaagd!

zie hier het filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan