RB's Oud & Nieuw show 2015-2016

Gast, wat is dit briljant! Echt respect, ik heb dit soort shows vaak genoeg in mijn hoofd maar helaas lukt het niet om ze uit te voeren, dus het is heerlijk om naar te kijken! Ga zo door!

Wat een show zeg, diep buiging.
JE hebt de systemen nu, dat scheelt dit jaar duw flink wat budget.
Pomp dat maar in extra singel shots:wink:.

Nee, dat is helaas niet het geval. Het is gewoon 1x per jaar op oudjaarsdag dat ik dit doe. Het is in 4 jaar gewoon gegroeid... Heb afgelopen jaar wel 3x vrijwillig bij een show helpen opbouwen om wat qua regelgeving te kunnen leren. Maar ik ben dus geen prof :wink:

Dan is dit helemaal klasse zeg, voornamelijk de stepperbeelden, net of Bob (DFP) aan het werk geweest is.

Hulde:handsup::applause:

Omdat ik het niet echt kan verwoorden dan maar in één woord: PRACHTIG!
Hier kunnen sommige profs zelfs nog wat van leren!

Bedankt voor alle toffe reacties! Ik heb 1 en 2 januari met flinke koorts plat gelegen. Vandaag ben ik weer mobiel, maar nog steeds ziek. Zoals ieder jaar houd de adrenaline mij wel in de benen, maar klap ik na de show in, wanneer alle emoties er uit zijn, haha. Dit jaar is het wel heel extreem, blijkbaar ook de griep op gelopen die daarmee is uitgesteld. Normaal ben ik 1 januari alleen ietsje duffer dan normaal. Afijn, Ik heb alle 10e vingers nog en dat was geloof ik de enigste voorwaarde van mijn werkgever toen ik kerstvakantie kreeg... haha.

Kijk het filmpje zo vaak jullie willen, pm mij met al jullie vragen. Ik help iedereen graag voort. Ik heb nog een kleine update toegevoegd; een +- 450 kijkers gehad en een goed gevulde giftenpot aan overgehouden. 2016 gewoon een nieuwe pyromusical dus :D Er komen tzt nog wel foto's maar die staan op een gezamelijkecamera die snachts ergens anders is gebruikt.

Dan is dit helemaal klasse zeg, voornamelijk de stepperbeelden, net of Bob (DFP) aan het werk geweest is.

Hulde:handsup::applause:
Dit is grappig dat je het aanhaalt! Het is puur toeval, maar ik zag dat DFP tijdens hun oktoberfestshow ook coldplay - a sky full of stars gebruikte met het zelfde thema als ik vorig jaar in mijn show had. Eerst zilver, daarna goud. En zelfs een aantal de zelfde producten in dat deel heeft gebruikt. Vond dat wel een grappige ontdekking tijdens mijn voorbereidingen van dit jaar :D

Meteen even een opmerking, dat het ook toeval is dat ik met Kensington - Riddles begon. Mijn muziek was al klaar voordat ik hun filmpje tegen kwam.

Foto's duren nog iets langer dan verwacht. Er staat een vakantie voor deur bij de persoon die de foto's heeft gemaakt. Ik ben daar zelf dit jaar niet aan toe gekomen.

Dan hebben we nog wat om naar uit te kijken RB89.
Maar ben wel heel nieuwsgierig hoor, dat wel.

Schitterend!!! En Respect...
Ook leuk om te lezen dat er een giften pot is.. en dat die goed nog gevuld word zodat je volgend jaar weer los kan.

De eerste keer dat ik kippenvel kreeg (tot wel 4 keer toe) van het bekijken van vuurwerk op mijn telefoonscherm. Vooral dat gedeelte met die falling leaves en die muziek, dat paste perfect.

Mooi gedaan!

Ik zat net te kijken met mijn rug tegen de verwarming. En dan toch kippenvel!!!

Geweldige show! Bedankt voor het delen!

Back
Bovenaan