Ratelband Astronaut 100 Shots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien de ''normale'' matjes, zijn deze matjes wel veel duurder in prijs. Was het het waard, vergeleken met de knallen e.d.?

Maat van me had een mat gekocht , en ik was erbij toen hij hem afstak, eerst dacht ik dat ie wat te duur was, maar nadat ik hem heb gehoord ging ik overstag. Heerlijke knallen en juist geentempo wat deze mat gaaf maakt. Volgend jaar ook eentje voor mij(Y)

Hmmm veel verschillende ervaringen. Maar ik houd wel van een mat waarin het tempo niet zo heel hoog is, maar de knallen wel oke zijn. Dus mss volgend jaar toch maar een mee.

Hmmm veel verschillende ervaringen. Maar ik houd wel van een mat waarin het tempo niet zo heel hoog is, maar de knallen wel oke zijn. Dus mss volgend jaar toch maar een mee.

Dan is dit waarschijnlijk wel iets voor jou, de knallen zijn hetzelfde als die van een astronaut. En voor de prijs kan je het altijd eens proberen.

Dan is dit waarschijnlijk wel iets voor jou, de knallen zijn hetzelfde als die van een astronaut. En voor de prijs kan je het altijd eens proberen.

hmmm oke.. Ik zal eens kijken komend jaar dan. Echter verkocht mijn dealer de grote versie en ik ga geen 8,50 betalen voor zo'n mat.

Dus veen afwachten. Mss gaat hij dit jaar ook wel de kleine verkopen.

2 vrienden hadden er allebei 1 gekocht en knallen zijn heel hard vergeleken die rode kleine dingetjes van 90 schots matjes. Door het lage tempo duurt hij ook lang.

de mat is wel aardig,maar vond de prijs daarentegen dan wel wat aan de hoge kant.
ook worden de astronauten nog wel eens weggeschoten door de knallen.
knallen waren ook wel aardig. de een zou hem weer nemen , maar ik laat hem liggen voor de 4,5 euro

Tip verpulver discoflash of blinkie kruid extra er over heen en
hang hem op.

wat voor effect krijg je dan?

ontopic: heb hem vorig jaar gehad. is gewoon leuk. 200 echte astronauten die achter elkaar knallen.

ze knallen net zo hard als een astronaut(kanonslag). alleen het tempo vond ik wat laag.

Laatst bewerkt:
Zou wel is leuk zijn als er een snelle (en harde natuurlijk:p) mat komt in NL. Maar helaas weer zo'n faal ding...

Ik zou echt nooit zo'n mat kopen ziet er indrukwekkend uit misschien maar het is veel goedkoper en leuker om gewoon een heksenkring te maken. Geeft een veel mooier effect.

Toen ik op 31 december tijdens het stoken langs de vuurwerkdealer liep met een maat, besloten we om deze te gaan halen. Toen bleek dat hij uitverkocht was. Nu ik de filmpjes zie ben ik blíj dat hij uitverkocht was. Toen hebben we maar een paar minitronixen meegenomen. Geluk bij een ongeluk? :D

Deze mat dit jaar gezien, maar wat een tempo... Ik vind dit dus helemaal niks, de knallen zijn al niet geweldig en dan zo'n tempo?!
Ik was begonnen met filmen van de mat maar ben halverwege gestopt, duurde mij te lang:wink:

wel een lekker snipper effect....

en ik heb deze ook gehad, een aantal jaar terug, maar toen ging die een stuk sneller?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan