Radon 222

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7384
Artikelnaam: Radon 222
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 60 schots
Effectomschrijving: Een fontein van zilver, rood, geel, blauw en groen.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: 15-20 meter
Tijdsduur: 36 seconden
Richtprijs: n.n.b.
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

radon_222.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Klopt de effectomschrijving wel die hier bij zit?
Er staat namelijk dat het een fontein betreft, maar op de cake zelf staat: 60 schuss.. ?

Klopt de effectomschrijving wel die hier bij zit?
Er staat namelijk dat het een fontein betreft, maar op de cake zelf staat: 60 schuss.. ?

Ja dat klopt wel... Zo hebben wij ze ook gekregen:

Assortiment: Weco Feuerwerk
Art. Nummer: 7384
Art. Naam: Radon-222
Duur Effect: 36 seconden
Hoogte Effect: 15-20 meter

Omschrijving:
Een fontein van zilver, rood, geel, blauw en groen.

Het zou zo kunnen zijn dat deze cake dan de zogeheten lichtkogels bevat. Daar bij Weco stoppen ze dat nogal eens in producten, dus zou de effectomschrijving moeten zijn: 'Zilver, rode, gele, blauwe en groene staarten'.

Als je naar de vorm van de cake en het aantal schoten wat op de cake staat kijkt, lijkt mij dit het meest voor de hand liggende.
Anders is het even wachten op verdere informatie

verkoop prijs is ongeveer € 62.50, wat een prijs voor een fontein met 60 schoten erin verwerkt. (als het een fontein is)

Maar het lijkt me geen fontein, aangezien de effecthoogte 15-20 meter is. (als dat wel zo is, dan staat hij namelijk zelfs voor 62,50 hier 3 keer in de straat).

Maar het lijkt me geen fontein, aangezien de effecthoogte 15-20 meter is. (als dat wel zo is, dan staat hij namelijk zelfs voor 62,50 hier 3 keer in de straat).

idd ja een fontein die 15 a 20 meter hoog gaat..... neem ik hem ook 3 keer.
even afwachtten dus nog maar

misschien kan je deze artikel vergelijken met de green mamba of mojito night.
Beide cakes zijn een combi van fonteinen en boeketen.

Haha dat is inderdaad een ding wat zeker is, lijkt me wel geweldig om te zien een fontein van 20 meter hoog :rolleyes:

Back
Bovenaan