Pyrovoordeel Freak opruim Actie 2013 40% korting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen heeft weer een reactie terug gehad en alle bestellingen tot 21:00 uur vanavond zijn verwerkt en verzonden aan jullie. De nieuwe voorraad lijst staat tevens weer up to date online!

Ik zag het en je hebt antwoord terug uiteraad ;).

Nieuwe lijsten staan weer online en iedereen is beantwoord dan wel factuur ontvangen.

Bij mij werkt die gewoon Sigaar. Kijk je wel in je goede download-map? :bonk:
Het is wel een .xlsx bestand (Office 2011).

Maar met een kleine plug-in van windows of SP3 kun je die gewoon gebruiken.

En anders de PDF downloaden (2é link) kun je gewoon de nrs plus naam doorgeven met hoeveel je er wilt hebben dan komt het helemaal goed!

Betekend dit dat alles wat op deze lijst staat helemaal verdwijnt uit jullie assortiment? Zoals bijvoorbeeld titanium volcano?

Hey cornel,

Alles wat op deze lijst staat verdwijnt uit onze assortiment. Voor sommige artikelen komen vervangers.

Mvg,

Gerwin
Harten4 vuurwerk

Hey cornel,

Alles wat op deze lijst staat verdwijnt uit onze assortiment. Voor sommige artikelen komen vervangers.

Mvg,

Gerwin
Harten4 vuurwerk

Thnx Gerwin.
Dat word dus flink bestellen zie ik al :D
Top voor deze actie!

Zal de bestelling die je nu plaatst ook op te halen zijn met het eventuele ontbijt wat jullie ieder jaar aanbieden om 6 uur s'morgens ?

Hey cornel,

Afhankelijk van de hoeveelheid bestellingen op die ochtend gaan we zoals elk jaar tegen december weer kijken of het nodig is.

Groeten,

Gerwin

Vanwege vakantie worden overigens geen e-mails beantwoord en bestellingen verwerkt. Deze pakken wij vanaf woensdag weer op. Met lekkere warme groeten uit turkije.

Heb ook besteld, en voor diegene die ook besteld hebben, leuk om jullie te helpen.
Sta hier drie dagen om iedereen te helpen.

In dat geval tot de 28e Marco. Even kijken of ik -wanneer van toepassing- het 'ontbijt' ook weer mee pak. Moet 's ochtends ook nog langs Haokan rijden haha.

Gister avond inderdaad mailtje mogen ontvangen, vanmiddag even de betaling doen. Bedankt voor deze actie! Als er zo veel uit het assortiment gaat, komt er dan ook weer zo veel nieuws bij?

We gaan deze week onze collectie definitief maken en dan de webshops online brengen. We gaan wel het 1 en ander aan nieuwe producten toevoegen maar dit zal minder zijn als wat eruit gaat.

Hoop dat bij jullie nieuwe Zenfireworks in het assortiment komt :D

Ik ga nog even snel bestelling plaatsen! helemaal vergeten:frusty:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan