Pyroteam Utrecht bij EenVandaag.

zag er idd goed uit vanuit mitchell /ons standpunt ,maar neem aan dat er best wel aardig wat genipt is ,maar dat is aanname uiteraard ,in ieder geval geen eenzijdig /onwaar verhaal mbt in de media en dat is al winst opzicht

Opzich een goed verhaal vanuit Mitchel.

Uiteindelijk lult Mitchel hem iedere keer vast met goede argumenten en komt die gozer tegenover hem iedere keer terug op het fijnstof.
En dat lieten ze juist zien dat dat allemaal wel meevalt

Die linkse rakker is heel erg begaan met de gezondheid van mensen en dier.... als je zo naar zijn postuur kijkt dan boeit obesitas hem niet wat ziekte veroorzaker en dood oorzaak nummer 2 naast kan-ker is. 30% vd jeugd heeft een vorm van obesita, wat de kans diabets type 2 met 60% verhoogd. Die mafklapper kletst maar wat... hypocriet

Kwam erg goed over zo. De argumenten vanuit deze linkse voormalig liefhebber waren niet al te sterk en werden snel opzij gezet. Paar momenten dat Mitchel de boel ook even overrompelde in positieve zin. Keurig.

Vond dit een goed verhaal van Mitchel maar ik blijf het triest vinden dat ze video weer beginnen met een trillend huis en een dikke shell op de achtergrond. Waarom altijd gelijk die link naar illegaal spul, autobranden, ambulances etc. Waarom niet eens een keer de video beginnen van een vader/moeder die netjes een sierpot staat af te steken met z'n kids en daar van geniet.

Ennuh nee, er is nog geen definitief verbod..

Mitchell heeft het goed gedaan, debat had van mij wel wat langer mogen duren, genoeg cijfers en andere feiten om die linkse boterletter onder tafel te vegen, 15 jaar liegen en bedriegen van het anti-vuurwerkkamp zet je niet even in 10 minuten recht.

Vond dit een goed verhaal van Mitchel maar ik blijf het triest vinden dat ze video weer beginnen met een trillend huis en een dikke shell op de achtergrond. Waarom altijd gelijk die link naar illegaal spul, autobranden, ambulances etc. Waarom niet eens een keer de video beginnen van een vader/moeder die netjes een sierpot staat af te steken met z'n kids en daar van geniet.

Ennuh nee, er is nog geen definitief verbod..

Zo denk ik er nou ook over, altijd maar die negatieve filmpjes van misdragingen met illegaal vuurwerk.

Back
Bovenaan