• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Thunder cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyroshop

VWC lid
Artikelnaam: Thunder Cracker
Aantal per verpakking: 5
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Pyrostar
Kruitgewicht: 1,5 gram
Effectomschrijving: Knal

Bijlagen

• 3080.jpg
    3080.jpg
    99,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Geef mij maar voor die prijs een goeie Python/Scorpio/Supero, zelfde prijs alleen weet je zeker dat je maximale knal hebt.

Je weet echt niet wat je mee maakt bij deze knaller. Wat een enorme dreun komt er hier van af!
Uhhh, de hardste nitraat van belgisch begrippen?!

Precies deze gaat echt hardt.
Vind um niets onder doen voor een Bombero.
Ga deze zeker meer halen!
Strake spaanse afwerking en een leip harde dreun...
Zal van de week wel ff filmpje online gooien!
Heerlijk is deze nieuwkomer!

Precies deze gaat echt hardt.
Vind um niets onder doen voor een Bombero.
Ga deze zeker meer halen!
Strake spaanse afwerking en een leip harde dreun...
Zal van de week wel ff filmpje online gooien!
Heerlijk is deze nieuwkomer!

Ja inderdaad! Nu is de prijs nog te doen maar straks als de actie voorbij is kosten ze vrij prijzig... 20,- voor 20st? Ik maak binnenkort ook even een filmpie

Oké, ze gaan even hard als de Python/Bombero etc. Maar het boeit allemaal niet als de prijs zo hoog ligt. Zou het een vaste actie prijs zijn, dan zou het een goed product zijn.

Ik vond hem wel harder als de Python/Bombero hoor. Had het totaal niet verwacht. Maar iedereen ervaart de knal anders

Ik vond um ook luider!
En dat voor 1.5gram
Zie je maar weer dat echte kruit inhouden er niet altijd toe doet.
Ik ben fann!!

Maar uh, dit is illegaal in Nederland, dan kun je toch voor helft van de prijs iets anders illegaals kopen dat net zo hard gaat? Of ben ik nou gek en is het toch een beetje de kick van het 'bijna in Nederland' van dit soort spul?

Dat kan. Maar ik haal ook producten wat zeer goede kwaliteit heeft en toch lekker knallen voor Belgisch begrippen, en het is natuurlijk een nieuw product dus altijd leuk om een nieuw product te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan