• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Thumping Thunder "silver edition"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe producten zijn altijd leuk, maar dit is weer de zoveelste nieuwe knaller in vuurwerkland dat niets toevoegt. Een Thumping Thunder is een nitraat. Een nitraat was ooit een knaller waar een vlam aan vooraf ging. Wil je je eigen exemplaar van de Thumping Thunder op de markt brengen dan is dat prima, maar laat het dan nog enigszins het product zijn zoals ie ooit was bedoeld. Door wetgeving is een echte vlam niet mogelijk, maar de knaller voorzien van speciaal lont was in ieder geval beter geweest dan niets.

Is er een reden waarom voor dat laatste niet is gekozen?

maar de green light cracker heeft toch ook een vlam met wet omzeiling waarom doen ze dat idd hier niet mee, en dit is mijn mening maar eerlijk gezegt vind ik zon zilver sterretjes lont niet zo mooi.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze flashing cobra en de thumping thunder Silver zijn bij loots te koop. Ik vind het een redelijke prijs.http://www.youtube.com/watch?v=SlvErQEmt9E

Flashing cobra
Nieuw in ons assortiment 2010!

Knaller die een titanium boeket geeft op de grond

€3,50 per doosje van 5 stuks

vaste aanbieding: 5 doosjes voor €15 i.p.v. €17,50
Hier een filmpje van de Flahsing cobra:
http://www.youtube.com/watch?v=SlvErQEmt9E

Thumping Thunder Silver
Nieuw in ons assortiment 2010!

Nieuwe thumping thunder nitraten!

20 nitraten in een pakje voor €10

introductiepromotie: 3 voor €20

Ik haal van flashing cobra 5 pakjes.
en van Thumping thunder Silver 3 pakjes!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dankje voor de post hazelnoot.

Alleen dat laatste is beetje overbodig, niet echt toevoegende informatie en is ook dom om neer te zetten datje illegaal vuurwerk in huis haalt.

Leuke knallers voor die 20,- per 60. Redelijke knal maar de coulor thunder van wimmers/loots gaat iets harder en heeft nog een groene vlam.

Vind de look wel erg aantrekkenlijk en hoop dat de knal goed dof is!
Dat hij zinkt vind ik een leuk pluspunt!
Altijd lagguh zoon dreun onder water zodat al het water op borreld!
Mocht er een felle flits bij de knal zitten is dat extra leuk.
Weet je ook wat de prijs gaat doen?

De prijs voor deze nitraat is 10 euro voor 20 stuks en zelf vind ik dat ze best wel een goeie knal hebben

Pyrostar komt dit jaar uit met een nieuwe Thumping Thunder "silver edition"
Deze knaller zal vanaf half juli in de winkel's verkrijgbaar zijn.
Deze knaller bevat wel klei en komt uit dezelfde fabriek als de trueno.
Deze knaller gelijkt ook op de oude vertrouwde dieptebommen. Als je de knaller in het water gooit gaat hij onder en knalt nog lekker.

de prijs van deze bij gerard smeets in maasmechelen zijn 8 euro voor 20 stuks.
ik vind ze zelf erg hard knallen!

Valt me wel op, tegenwoordig komen er veel nieuwe knallers uit "de zelfde fabriek als trueno" ik ben eigelijk wel benieuwd wat hier van waar is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan