• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Thumping Thunder "silver edition"

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyropim

VWC lid
Artikelnaam: Thumping Thunder "silver edition"
Aantal per verpakking: 20
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Pyrostar
Kruitgewicht: Onbekend
Prijs: € 10,00
Effectomschrijving: Knal

Pyrostar komt dit jaar uit met een nieuwe Thumping Thunder "silver edition"
Deze knaller zal vanaf half juli in de winkel's verkrijgbaar zijn.
Deze knaller bevat wel klei en komt uit dezelfde fabriek als de trueno.
Deze knaller gelijkt ook op de oude vertrouwde dieptebommen. Als je de knaller in het water gooit gaat hij onder en knalt nog lekker.

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk zoon gips bom!
maar komt er ook een vlam of een (zilveren lont) er voor af!
of is dit alleen maar pang?

Vind de look wel erg aantrekkenlijk en hoop dat de knal goed dof is!
Dat hij zinkt vind ik een leuk pluspunt!
Altijd lagguh zoon dreun onder water zodat al het water op borreld!
Mocht er een felle flits bij de knal zitten is dat extra leuk.
Weet je ook wat de prijs gaat doen?

Pim wat bedoel je met de 'oude vertrouwde dieptebommen' in omgeving R'dam bedoelen ze dan meestal de oude CWT van alpeco. Die hadden een crackeling effect waarna echt een harde knal volgde.

Pim wat bedoel je met de 'oude vertrouwde dieptebommen' in omgeving R'dam bedoelen ze dan meestal de oude CWT van alpeco. Die hadden een crackeling effect waarna echt een harde knal volgde.

Dieptebom was oorspronkelijk nitraat 20stuks met het bloemetjes papier .die bedoeld waren om in het water te gooien. en dan nog goed knalde.
op de prijs is het nog even wachten.

Doel je hiermee op de oude bex dieptebommen met dat bloemenmotief? als de knal even hard gaat wordt dit zeker een topper. Maar dit is natuurlijk nog even af te wachten.

Doel je hiermee op de oude bex dieptebommen met dat bloemenmotief? als de knal even hard gaat wordt dit zeker een topper. Maar dit is natuurlijk nog even af te wachten.

het gaat om het idee, het is een concurentief product voor de verschillende thumpingthunders maar dan verbeterd waar mogelijk

Ik neem aan ook 1,6 of 1,95 gram pyrotechnische sas. Maar een leuk product van Pyrostar! Hoop dat de prijs voor de kopers gunstig is.

zien er erg mooi uit neem ze denk ik wel mee als de portemonne en de prijs het toelaten look and feel zijn er weel mooi product van pyrostar

fijn om de leuke berichten te lezen er is dan ook hard gewerkt aan de nieuwe producten. Mischien heeft Jawe hier een filmpje van ?
Eind deze maand gaat Pyrostar ook nog 2 totaal nieuwe knallers bekend maken die tot op heden nog niet voor de consumenten verkrijgbaar zijn, en ik kan je vertelen deze knallers gaan geliefd worden.......

Groetjes Pyropim

fijn om de leuke berichten te lezen er is dan ook hard gewerkt aan de nieuwe producten. Mischien heeft Jawe hier een filmpje van ?
Eind deze maand gaat Pyrostar ook nog 2 totaal nieuwe knallers bekend maken die tot op heden nog niet voor de consumenten verkrijgbaar zijn, en ik kan je vertelen deze knallers gaan geliefd worden.......

Groetjes Pyropim

dat neem ik heel graag van je aan 2 nieuwe knaller :devil: word stoken dus op oude jaars dag zijn ze prijs technisch goed of belachelijk duur zoals de bombero's enzo

de silver edition TT word een knaller (prima dus)

Groetjes Pyropim

Wat je over het algemeen zeker kan zeggen over de huidige belgische vuurwerkmarkt is, dat ze een stuk inventiever zijn geworden en met veel nieuwe producten komen, al was het vroeger wel allemaal een stuk harder (en mooier)

Kijk een nieuwe knaller met een goede knal en een nieuw design.
Pyrostars is goed bezig, vind ik persoonlijk.
Ik ben erg nieuwsgierig, welke knallers er nog meer, door (Pim) Pyrostar geintroduceerd worden...:D

Gaaf trouwens dat er al zo snel een filmpje van deze knaller is.....:):)

Idd , pyrostar is goed bezig,

Was vorig jaar al fan van ze na het horen van de supero en de 20k rol die duidelijk harder was dan die van zena. :D

Zien er wel grappig uit. En die vroegeren dieptebommen waren toch altijd heel goedkoop? Hopelijk worden deze dat ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan