mollyman
VWC lid
't Is maar wat je goedkoop noemt. Ik vind het geld zat voor een paar nitraat-achtige knallen.
Ik vind het bijzonder goede knallers, met een mooi karakter en goede afwerking en ik vind ze het geld zelfs nog waard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
't Is maar wat je goedkoop noemt. Ik vind het geld zat voor een paar nitraat-achtige knallen.
Als jullie mochten kiezen zou je dan de Supero's of de Python's halen? (verkrijgbaar bij Salon Roger)
Als jullie mochten kiezen zou je dan de Supero's of de Python's halen? (verkrijgbaar bij Salon Roger)
Staat op de 2011 versie wel weer dat het 2 gram is? Op het doosje van 2010 stond 1,7 gram :S
Of heb ik dat nou weer fout![]()
SUPERO!
SUPER PROMO ter ere van 11 jaar Loots Vuurwerk en ALLEEN DIT WEEKEND 28/10/2011 t.e.m. 30/10/2011!
Dankzij een tijdelijke prijsverlaging van de groothandel kunnen wij u de hardste vlinders verkrijgbaar op de Belgische markt aanbieden aan een super lage prijs!
Deze aanbieding komt niet meer terug!
GRIJP NU JE KANS! HET IS NU OF NOOIT!
SUPER DIKKE DREUN MET LEKKER VEEL DRUKVERPLAATSING!
•van €27 NU! : 3 voor €20
•Van €45 NU! : 5 voor €30
--------------------------------------------------------------------------------
Laat ze maar lekker concurreren.![]()
is mijn signature dish uit België.
vind dit een van de beste uit België.
als ze ook nog een beetje zouden stunten met de prijs, dan zouden ze ze meer verkopen gok ik zo.