• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Supero's

Status
Niet open voor verdere reacties.
is mijn signature dish uit België.
vind dit een van de beste uit België.
als ze ook nog een beetje zouden stunten met de prijs, dan zouden ze ze meer verkopen gok ik zo.

Juist en dat was de juist weer de versie met 2 gram erin. Prima knaller die Supero! Zal je niet teleurstellen.

Als jullie mochten kiezen zou je dan de Supero's of de Python's halen? (verkrijgbaar bij Salon Roger)

Qua knal is er amper verschil,zou gewoon voor de knaller gaan die je het goedkoopste kunt krijgen.Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de supero maar dat is meer vanwege het uiterlijk.

SUPERO!
SUPER PROMO ter ere van 11 jaar Loots Vuurwerk en ALLEEN DIT WEEKEND 28/10/2011 t.e.m. 30/10/2011!

Dankzij een tijdelijke prijsverlaging van de groothandel kunnen wij u de hardste vlinders verkrijgbaar op de Belgische markt aanbieden aan een super lage prijs!

Deze aanbieding komt niet meer terug!
GRIJP NU JE KANS! HET IS NU OF NOOIT!

SUPER DIKKE DREUN MET LEKKER VEEL DRUKVERPLAATSING!

•van €27 NU! : 3 voor €20
•Van €45 NU! : 5 voor €30

--------------------------------------------------------------------------------

SUPERO!
SUPER PROMO ter ere van 11 jaar Loots Vuurwerk en ALLEEN DIT WEEKEND 28/10/2011 t.e.m. 30/10/2011!

Dankzij een tijdelijke prijsverlaging van de groothandel kunnen wij u de hardste vlinders verkrijgbaar op de Belgische markt aanbieden aan een super lage prijs!

Deze aanbieding komt niet meer terug!
GRIJP NU JE KANS! HET IS NU OF NOOIT!

SUPER DIKKE DREUN MET LEKKER VEEL DRUKVERPLAATSING!

•van €27 NU! : 3 voor €20
•Van €45 NU! : 5 voor €30

--------------------------------------------------------------------------------

Ook Pyroshop heeft de actie van 50 stuks voor 30 euro! Flinke prijzen oorlog daar in Baarle.

is mijn signature dish uit België.
vind dit een van de beste uit België.
als ze ook nog een beetje zouden stunten met de prijs, dan zouden ze ze meer verkopen gok ik zo.

Mijn gebeden zijn verhoord.
Ik ben gewoon een marketing wonder, laat die concurrentie maar lekker oplaaien en laat de freaks profiteren.
:D

Ik was Vrijdag in Belgie en toen toch maar een pak van 50 stuks mee genomen. Gisteren avond 1 uitgeprobeert en het is waar; dit is een van de al dan niet de hardste knaller uit Belgie. Er komt echt een doffe dreun vanaf, niet normaal. Tuurlijk, het kan harder, maar voor consumentenvuurwerk zit deze jongen echt tegen het maximum aan.

Goede knaller!

Goede knaller!

Dit is volgens mij de hardste knaller van België op dit moment. Ik vond hem echt precies hetzelfde klinken als een Poolse nitraat. Lekkere zware dreun. Ik heb ze vandaag gekocht bij Loots.

Het is inderdaad een zeer goede vlinder, en ik ervaarde de supero ook als even hard als de fp3 nitraat.

Zeer goede kwaliteit flash word erin verwerkt. Ook een goede vertraging en ze lijken super erg op de ricasa no4 ( alleen minder hard ).

Ook geen gips, wat fijn stoken is. Alleen de prijs is dan erg hoog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan