• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Supero's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Later dit jaar zal de verpakking van de Supero's iets aangepast worden.
er komt dan ook een grotere verpakking op de markt met 50 stuks in.
Wat veel mensen nog niet weten is dat je de supero's ook kan gebruiken op/in het water de lont blijft gewoon branden, en uiteraard goed knalt.

beste pyro pim heel leuk zoon box van 50 supero,s!
maar nu mijn vraag..
levert het ook een voordeel op kwa prijs voor ons de liefhebbers?

Wat veel mensen nog niet weten is dat je de supero's ook kan gebruiken op/in het water de lont blijft gewoon branden, en uiteraard goed knalt.

Heb je al een idee wanneer dit zal komen?:bye:

hmm, prijstechnisch vind ik ze toch echt bagger. je betaalt wel mooi bijna een euro voor één knaller die even hard is als een la bomba waarvoor je in tsechie hooguit 25 cent per knaller voor betaalt. dan voel ik me toch echt wel een beetje genaaid.. dan hebben we het nog niet eens over de fenix die nog goedkoper en nog ietsje harder is.

maargoed ik heb ze zelf ook gekocht omdat ze toch wel erg mooi waren:D:bonk:

ja, je hebt van dat soort mensen die vinden het wel bagger ja die prijzen
dit is voor mensen die iets meer te besteden hebben maar in grote getallen zou ik ze nooit meenemen van zo rijk ben ik zlef ook niet.
immi bex (fenix) whatever:bonk: en la bomba zijn zowiezo keihard, inkoop in het land zelfe is niet duur maar koop in ander land helaas wel la bomba van brother heb ik nog nooit gehad de fenix uiteraard wel

wow! ziet er erg mooi uit ik denk een must have voor een zware knaller
van belgisch vuurwerk kaliber. (vuurwerk uit belgie)
hoop dat ze een soort van voordeel op leveren
voorbeeld:
10 supero's zijn kort weg ff 9,00 9x5= 45,00,-
50 supero's 40,00,- zou erg goed verkopen denk ik hoop ze snel te zien

Nice deze knallen zeker lekker... Vraag me echter af, klappen deze harder als de illegale zwarte doos nitraat? Die had ik vorig jaar en waren wel leuke knallers.. Zoek voor dit jaar toch weer wat leuks :)

Nice deze knallen zeker lekker... Vraag me echter af, klappen deze harder als de illegale zwarte doos nitraat? Die had ik vorig jaar en waren wel leuke knallers.. Zoek voor dit jaar toch weer wat leuks :)

als je wat leuks zoekt zijn de supero's echt jouw ding denk ik de zwarte doos nitraat gaat lekker hard maar supero doet niet onder

top dingetjes zijn het:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan