Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Later dit jaar zal de verpakking van de Supero's iets aangepast worden.
er komt dan ook een grotere verpakking op de markt met 50 stuks in.
Wat veel mensen nog niet weten is dat je de supero's ook kan gebruiken op/in het water de lont blijft gewoon branden, en uiteraard goed knalt.
Heb je al een idee wanneer dit zal komen?![]()
beste pyro pim heel leuk zoon box van 50 supero,s!
maar nu mijn vraag..
levert het ook een voordeel op kwa prijs voor ons de liefhebbers?
De nieuwe verpakking zal ongeveer eind augustus binnen komen.
Pim
hmm, prijstechnisch vind ik ze toch echt bagger. je betaalt wel mooi bijna een euro voor één knaller die even hard is als een la bomba waarvoor je in tsechie hooguit 25 cent per knaller voor betaalt. dan voel ik me toch echt wel een beetje genaaid.. dan hebben we het nog niet eens over de fenix die nog goedkoper en nog ietsje harder is.
maargoed ik heb ze zelf ook gekocht omdat ze toch wel erg mooi waren![]()
Later dit jaar zal de verpakking van de Supero's iets aangepast worden.
er komt dan ook een grotere verpakking op de markt met 50 stuks in.
Wat veel mensen nog niet weten is dat je de supero's ook kan gebruiken op/in het water de lont blijft gewoon branden, en uiteraard goed knalt.
Nice deze knallen zeker lekker... Vraag me echter af, klappen deze harder als de illegale zwarte doos nitraat? Die had ik vorig jaar en waren wel leuke knallers.. Zoek voor dit jaar toch weer wat leuks![]()
Heb verschillende Belgische nitraten getest en Suprero´s naar mijn mening de beste. Dit jaar zeker weer een paar dozen.