• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Supero's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merk trouwens wel dat ik nu al 2 kruitlekken ben tegengekomen uit 15 supero's. Zijn nog redelijk grote lekken ook, eentje vlak bij het lont de ander bij de staart. Vooral die bij het lont is best gevaarlijk. Geen goede zaak dit.

Komt dit toevallig (bij het lont) omdat dat witte touwtje heel los zit? Ik had dat namelijk wel bij 1

En welke versie is dat de 1,6 of 2 gram?

Komt dit toevallig (bij het lont) omdat dat witte touwtje heel los zit? Ik had dat namelijk wel bij 1

En welke versie is dat de 1,6 of 2 gram?

Nee gewoon gescheurd vlak bij het lont, bij het punt dat die omgevouwen wordt. Het is de nieuwe versie, vers uit de verpakking.

Ik heb hier al een paar van getest in de sneeuw , ma ik vind ze best wel goed alleen ik vind dat ze best duur zijn als je kijkt na oostblok klappertjes .

De supero 2010 versie gaat harder dan de Fenix. Met mijn eigen oren gehoord.

Maar je kan toch nog beter Fenix halen omdat dat toch kwa euro's best veel scheelt.

Ja ik denk ook dat dit de hardste knaller is uit belgie tot nu toe persoonlijk vind ik het een top product en van alle knallers die er nu zijn steekt ie er toch boven uit, Pyrostar heeft eigenlijk allemaal top producten!

dit zijn echt super harde knallen. beste die ik had. oke je betaald er wat meer voor maar dan heb je wel een mooie knal. zeker als je geen fenix via handelaren kan krijgen is dit een mooie knaller.

hier hadden ze die gister ook afgestoken na dat ik een fenix had gestookt, en de supero klonk enorm goed voor een belgische knaller!

Tja wat valt hier nu nog over te zeggen? Toppers, doen veel denken aan de trueno's no. 3 en 4. En wat een dreun komt er vanaf zeg, deed niet gek veel onder voor de fenix (scheelde misschien een klein beetje, maar absoluut niet significant).

Laatst bewerkt:
Toppertjes! Goede dreunen komen ervan af, een goede knaller om te kopen! Geen last van lekkend kruit gehad of wat dan ook.

Ja inderdaad ze geven een hele harde klap ja... Doen echt niet veel onder voor de fenix nitraat als je het mij vraagt.

Geweldige knallers, deed inderdaad weer denken aan het weggooien van de NO4.
Ik vind dit trouwens ook de leukste en misschien ook nog wel hardste knaller van België, hij kwam in ieder geval boven de bombero's, toffee's, allerlei nitraten en mammoths uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan