• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Star Kubus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cameo

VWC lid
Artikelnaam: Star Kubus
Artikelnummer: 3029
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 8
Kartoninhoud niet bekend
Effectomschrijving: Luide klap
Prijs: €10,00

Een leuke vernieuwde versie van deze klassieker. Let wel op, want deze herbergt flashkruit ipv zwartkruit. Leverbaar per vandaag, heb ik begrepen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke leuk leuk! Dat is toch weer iets nieuws in België en wie weet hoe het nu knalt met ander kruit! Proberen waard toch!

Laatst bewerkt:
nieuws bedoel je?

Dit vind ik trouwens een erg goed idee om dit te verkopen in belgie. Is een bekend product namelijk ( de kubus-knaller). Goede zet!

hehe eindelijk een foto.
ik wou er heel graag wat van weten omdat ik al vanaf kind zijnde flash/BP kubi's mooi en stoer heb gevonden

bedankt

Erg leuk dit...:sad: alweer een knaller die ik zowat wel moet kopen :p
Ze zien er erg mooi afgewerkt uit moet ik zeggen, ook wel leuke dingen om mee aan te komen op oudjaarsdag.

Als het ook maar zo lekker vonkt als de Duitse versie maar ik zal zeker een een pakketje kopen voor uit te proberen :)

Een paar foto's van deze knaller.

Bijlagen

• Foto-L4RZ4GWS.jpg
    Foto-L4RZ4GWS.jpg
    46,9 KB · Weergaven: 0
  • Foto-U8PO3ZTJ.jpg
    Foto-U8PO3ZTJ.jpg
    42 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
als ze nou net zo hard knallen als de originele dan kan het best leuk worden.
(niet dat de originele zo hard knallen maar zaker harder als gangbaar belgisch vuurwerk)

als ze nou net zo hard knallen als de originele dan kan het best leuk worden.
(niet dat de originele zo hard knallen maar zaker harder als gangbaar belgisch vuurwerk)

De knal is niet zo als de andere kubbusen die werden verkocht (weliswaar onder de toonbank) de knal is schijnt een tikkeltje harder te zijn dan de bombero en de star kubus bevat 2 gram sas

zijn de knallen richting een goed supero?
dan neem ik ze denk ik wel mee
maar wel een beetje duur zoals gewoonlijk

Zien er best wel geweldig uit!
Alleen denk niet dat je er hier veel van moet kopen.
Ze zijn meer voor het kubus-knaller iets dan voor de knal zelf denk ik.
Nou ja, ik heb ze nog niet dus ik hou er verder wel over op.
Pyrostar is geweldig :D

Laatst bewerkt:
heb deze week 1tje gekocht maar vind het wel een rare manier om aan te steken.
je moet toch gewoon de bovenkant van die grote rode stok aansteken? en hoeveel vertraging zit er op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan