[Pyrostar] Multi finale chinese rol met 7 eindbommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyropim

VWC lid
Pyrostar brengt een nieuwe chineese rol op de markt!
Deze rol bestaat uit 3 delen en heeft maar liefst 7 eindbommen!
Je moet het einde van deze rol met de eindbommen wel ophangen voor het beste effect. Uiteraard is deze rol net zoals alle andere rollen van pyrostar voorzien van betere kwaliteit flash powder.
Deze rol zal vanaf eind volgende week verkrijgbaar zijn.

Laatst bewerkt:
wel alle honderduizen nitraten en vlinderbommen
dit ding is groot zeg zit er mooi uit maar hij zal wel weer verschillen in hetr echt, pyrostar word steeds bekender

damn, dit is toch wel iets heel aparts:D Wat ziet dit er mooi uit! Echt top dat pyrostar ZO uniek is in haar producten:D!

Ik had ooit eens een Triple Heart 100k. Meer ik vind deze versie van jullie toch wel wat leuker haha. Hopelijk knallen die eindbommen wel nog een beetje boven de mat zelf uit, qua geluid. Gezien het kleine formaat.

Wat 3307 al zegt (al is het op een foto nooit duidelijk) vind ik de eindknallen maar aan de kleine kant. Op de foto van 3307 is duidelijk te zien dat de rol veel meer in "evenwicht" is. Persoonlijk heb ik ook veel liever een spetterende eindknal dan enkele eindknallen. Maar ik ben toch wel nieuwsgierig als er een filmpje verschijnt of mijn sceptis wel terecht is.

Dat ziet er bijzonder aantrekkelijk uit. Tja, oordelen over de kwaliteit is natuurlijk nog lastig met alleen een (zeer fraaie) foto. Er moet eerst gestookt worden, dan kunnen we een goed oordeel vormen.

Wel heb ik van mijn Museum Mede-Cruytcornuyten vernomen dat de Pyrostar rollen het in het algemeen verdraaid lekker doen. Een kleinere maat eindbom zegt op zich niets. Het gaat om de kwaliteit van het poeder en de verwerkte tubes.

Ben benieuwd naar de eerste ervaringen, maar ik denk dat we daar nog wel even op moeten wachten. Er staat binnenkort geen WK gepland en oudjaar duurt ook nog even, maar ik heb geen haast :rolleyes:

Goed bezig Pyroshop/Pyrostar!

Cameo

Nee er zit een kleine pauze tussen elke eindbom. Op het filmpje zie je een 100k met 3 eindbommen, zoiets moet het dus worden maar dan 7 keer. Je moet `m dan wel echt ophangen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind het een erg mooi uitziende rol en we kunnen dan niet speculeren hoe en wat die zal gaan, maar knallen zal die zeker. Het is weer eens wat nieuws:cool:

Weet iemand wat het kruitgewicht van deze rol is?
Is misschien een beetje vroeg maar misschien heeft iemand toevallig deze info..:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan