[Pyrostar] Celebration Cracker 5.000

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Celebration Cracker 5.000
Artikelnummer: 3002
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: De originele chineese rol met 5000 shots.
Prijs: € 5,00
Film: Volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Pyrostar voor deze informatie.

Bijlagen

• 5.000017.jpg
    5.000017.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
maar voor die 5 euro neem ik hem gewoon mee als ik er ben
is het proberen waard lijkt mijn zo

Ik denk dat ie gewoon het zelfde gaat als alle andere 5k rollen:wink:

Hoe zit het hier eigenlijk mee, is de kwaliteit ongeveer hetzelfde als die van Original, of slechter/beter? Iemand ervaring mee?

over het algemeen hoor je iedereen er vol lof over alle andere matten/rollen van pyrostar, en nagenoeg altijd zeggen ze dat ze een hoger tempo hebben en hardere knallen

heb deze mat nu ook een aantal keer gezien, lekker tempo goede knallen alleen de eindbom knalt niet echt boven de mat zelf uit

Ik heb nog een foto gevonden:

cc5000.jpg

Heeft iemand een filmpje van deze?
Het liefst met de 5k van original er naast :D

Die van Pyrostar is dan beter qua kwaliteit. Prijstechnisch zal die Original misschien wat goedkoper uit kunnen vallen door kortingen, maar die matten halen het niet bij de Pyrostar matten.

Die van Pyrostar is dan beter qua kwaliteit. Prijstechnisch zal die Original misschien wat goedkoper uit kunnen vallen door kortingen, maar die matten halen het niet bij de Pyrostar matten.

Dit geloof ik meteen. Aan de hand van filmpjes en verschillende ervaringen kan gesteld worden dat de rollen van Pyrostar van erg goede kwaliteit zijn.

Pyrostar is inderdaad van een andere klasse.Als je gewoon een harde mat wil met harde eindbom moet je voor pyrostar gaan,alleen betaal je wat meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan