Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Nou ik was eergister ook even naar Baarle gereden voor wat winter inkoopjes. Natuurlijk een bezoekje gebracht aan deze winkel. Het is een zeer nette winkel met heel vriendelijk personeel. Leuke acties en leuke producten. Het lijkt wat qua uiterlijk op Pyro Power. Overal zitten nette dozen om met goed leesbare Nederlandse teksten. Zena zal hier nog een waardige tegenstander aan hebben. Ze doen niet misselijk met de prijzen waardoor je betaalbare producten krijgt.

Het ziet er allemaal mooi uit maar ik moet toch nog eventjes wachten tot 31dec dan mag het opgeknalt worden. Dan pas weet ik ook of het allemaal goed spul was! :)

(Al heb ik wel zo'n sopreno al stiekum geprobeert en die knallen best goed! :) )

leuke winkel, met leuke producten en goed advies. aanwinst voor baarle, en voor ons als liefhebbers natuurlijk. kreeg zelfs nog wat extra's bij mijn bestelling!

WEEK 45 AANBIEDINGEN

header_pyroshop_nieuwsbrief.jpg

11.jpg

2.jpg

Vandaag weer even in deze winkel geweest. Weer een topservice kan niet anders zeggen. Ik heb mijn pakje gehad zoals ze beloofd hadden toch via deze weg wilde ik nog even bedankt zeggen!! Echt top!!:cool::cool:

Laatst bewerkt:
Vandaag hebben Michel en ik een bezoek gebracht aan deze winkel
En we hebben het naar onze zin gehad daar hoor.!!!
Wat een topzaak en wat een klantvriendelijkheid om over de goede service maar niet te spreken.
Klasse zaak, en ja van de Pyrostar collectie die nieuw is weten we alleen nog maar de uitwerkingen via de filmpjes, ik verwacht na oud en nieuw veel reacties hier op te horen en ik hoop goede.
De vitrines zagen er mooi uitgestald uit. De Pyrostar collectie is enorm uitgebreid, groot assortiment. Vooral de assortimenten zien er goed geprijsd en goed gevuld uit.
Michel heeft de nodige foto,s gemaakt, die zal hij eerdaags wel online plaatsen.
Maar Pyroshop is een zaak waar ik in ieder geval regelmatig zal terugkomen.

We hadden het zeker naar ons zin gehad:).
Ik kom ook tot dezelfde coclusie als Fred in de toekomst zullen we steeds meer horen van Pyrostar.
Hierbij nog wat foto's van dummy's van de Nederlandse pyrostar collectie (niet in Belgie verkrijgbaar) helaas was de batterij op anders waren er meer geweest.
Foto-AR4SRCTL.jpg

Foto-KCRKR8VF.jpg

Foto-BSAJICCY.jpg

Foto-SV8OMOYU.jpg

Foto-GXXENMWI.jpg

Foto-4VOZNTQN.jpg

Foto-VHHVBAE3.jpg

Foto-4HDTZKHO.jpg

Foto-VMJ6X86Q.jpg

Foto-DSJTNZAN.jpg

ik denk dat pyroshop nog veel van zich gaat laat horen de komende jaren, het bedrijf speelt mooi in op de vraag en antwoord van de vuurwerknmarkt, ook freaks als ons vallen hier voor in de prijzen, hopend nog veel tehoren van dit bedrijf.

doei

ricasa

NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW
HARDSTE KNALLER VAN BELGIE NU VERKRIJGBAAR !!
De Bombero's 10 stuks voor € 9,95
image

pyroshop/

Ik kreeg zemee in oktober! maar toen betaalde ik wel 12 euro per pak!
Maar wat wel grappig is is dat het in een hele witte verpakkig zzat! en stond er aan de achterkant zon briefje eplakt en stond dan Bombero's en dan de gebruiks aanwijzing!

Ja maar ook als je dit kijkt:
http://www.youtube.com/watch?v=S_dpA47dcxg
Dan zeggen ze wel dat er anderen lijnen binnen komen dan alleen Pyrostar!
Weet Iemand Het Nog Raak Een Beetje In De War!
Mvg

Wij hebben af en toe producten op voorraad van andere leveranciers, dit zijn geen vaste producten vandaar dat deze vaak ook niet op de website staan omdat ze maar beperkt leverbaar zijn en daarbij geldt dus op=op ! Ons vaste assortiment bestaat uit Pyrostar en dat is wel altijd op voorraad.

Groetjes Kevin

Begin juli zullen ook de eerste nieuwe items van pyrostar verwacht worden.
Een aantal items heb ik daarbij al kunnen zien.
Het is nog daarbij even wachten tot juli maar kan jullie vertellen dat er heel wat verrassends aankomt.

Laatst bewerkt:
Nieuwe Artikelen
zondag, 04 juli 2010 15:27

NIEUW Vanaf nu vast in ons assortiment!
Rookbom Groot krachtige 100grams rookbom verkrijgbaar in oranje, zwart,rood,blauw,paars, wit, geel
Rookbom middel verkrijgbaar in rood, groen, blauw, wit, geel, oranje, paars,
Romeinse kaarsen met een kaliber van 25mm die 10 dikke rookpluimen afvuren. Deze kaarsen zijn verpakt per 4 in de klueren rood,groen, blauw, geel
Vervanger voor de lawine pijlen Colour ring thunder, 6 vuurpijlen die een rode/groene ring geven gevolgd door 6 harde knallen.

op de website van pyroshop staan ook foto's van deze producten, het lukt me niet om deze hier ook te krijgen

bij die romeinse kaarsen moet je oppassen want het regent echt as na zo'n romeinse kaars. Ik koop ze daarom dit jaar ook niet meer veel mensen kregen het in hun haar:(

bij die romeinse kaarsen moet je oppassen want het regent echt as na zo'n romeinse kaars. Ik koop ze daarom dit jaar ook niet meer veel mensen kregen het in hun haar:(

Hier hebben we nog geen klachten over gekregen en we zullen dit testen,
wel is het zo dat er een echte rookbal de lucht in geschoten word en die valt terug op de grond als ie uit is

Bij Pyroshop hebben we de afgelopen maanden niet stil gezeten, we zijn dan ook bezig met de winkel totaal te verbouwen, de winkel is nu +-8 m2 groter en er zijn nieuwe toonbanken en vitrines waardoor we meer en beter kunnen presenteren. Ook is de winkel nu een stuk overzichtelijker. Ook word de gevel van de pyroshop nog onder handen genomen. De winkel zal half augustus volledig klaar zijn, momenteel moet enek de afwerking nog gebeuren. In september zullen we de nieuwe winkel dan ook "heropenen" met uiteraard spetterend aanbiedingen.

Pyroshop

zijn die Colour ring thunder pijlen restverkoop? of heb je ze gewoon tot het einde van het jaar?

Back
Bovenaan