PyroVoorneAanZee
VWC lid
-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
15 minutenVer weg man voor 1 doosje.
Koekange.
Ik versta er niks van, maar ik heb t idee dat ze het wel wat vinden...
Nog een nieuw filmpje.
Lekker hoor, bedankt voor het delen!
Nog een nieuw filmpje.
Deze wordt volgende week, samen met veel andere pro xplosion bakken geschoten op de demo bij vesta vuurwerk.
Aandelen? Prijzen zijn niet bijzonder, op veel plekken goedkoper gezien.In geffen zit er schijnbaar ook nog een winkel met leuke prijzen voor pro x plosion:
hierzo
Wat is dit nou weer voor reactie?Aandelen? Prijzen zijn niet bijzonder, op veel plekken goedkoper gezien.
Ik zeg niks negatiefs over de winkel, zal best een leuke winkel zijn.Wat is dit nou weer voor reactie?
Prijzen zijn inderdaad vergelijkbaar, of iets duurder. Maar leuke winkel en een ruim afwisselend aanbod. Toch prima om te delen.
Aandelen? Prijzen zijn niet bijzonder, op veel plekken goedkoper gezien.
Heb je geen vriend/buurman/collega die wat van je collectie wil overnemen, zodat jij deze er nog bij kan harken?Poh... zie deze bak nu pas. Wat een mooi stuk vuurwerk. Helaas budget echt op. Als ik dit eerder had gezien...
Haha nee.. dat gaan we niet doen.Heb je geen vriend/buurman/collega die wat van je collectie wil overnemen, zodat jij deze er nog bij kan harken?