Pyrobox [Uitloop]

Ze zijn mooi, dat zeer zeker. Maar... het zijn er maar slechts 3 en dat voor 80 euro. Neen, dan laat ik ze toch liggen omdat ze apart te traag zijn om te schieten. Je moet er dan meer nemen en dat kost je een hoop duiten.

Bedankt voor je mening ma k ben toch beetje eigenwijs :p k neem ze. je hebt ook cakes die meer kosten en minder mooi zijn. dan neem k liever deze 3 ondaks dat ze idd prijzig zijn.

ff vraagje bij de eerste blok zie je van die groenne bolletjes links onderaan was dat de bedoeling of is die blok niet goed?

Mvg

Ik vind hem er op film best aardig uitzien. De eerste vind ik matig, maar de tweede en derde cake lijken mij prima. 25 euro per cake is wel vrij pittig. Je KAN daarvoor zeker betere producten vinden in ons land. Maar soms heb je daar niet altijd beschikking over.

Als je goede cakes zoekt, dan vind je die bij Broekhoff in beperkte mate. En ALS je ze vindt, zijn ze vaak overpriced. Ik zou dit persoonlijk nou niet meteen als een topper bestempelen, maar ik kan slechts beoordelen van één filmpje waarin er wel iets van 12 tegelijk geschoten worden. Misschien komt dit pakket nog op een andere demo binnenkort. Dan zien we hopelijk een beter filmpje.

Conclusie: dit pakket zou niet mijn eerste keus zijn. Maar als jij uitsluitend Broekhoff kunt krijgen, is het misschien wel aardig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit assortiment ook mogen aanschouwen op een demo in Ijmuiden. En moet zeggen was hier zeer onder de indruk van. Want voor dat geld heb je zeker een mooi assortimentje. Helaas zit dit assortiment er voor mij niet meer in zit namelijk alweer behoorlijk over me budget heen, zoals meerdere freaks wat ik hier en daar lees. Dus beste mensen geniet ervan want ik vind het zeker een leuk assortiment!

Kun je dan misschien ook even vertellen waarom je deze hoog op je lijstje heb staan voor dit jaar :rolleyes:

waarom dit pakket de effecten spreken me zeer aan.
en de kleuren zijn heel mooi.:D
echt een score 8
want afgelopen jaar was deze totaal uitverkocht toen ik op het laaste moment.
deze cake ging halen:mad:
en ik hoop deze dus dit jaar wel te krijgen.:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(de kwaliteit van het filmpje is slecht door regenval en hiernaast doordat ik bij het constant afdrogen van de lens perongeluk aan de focusring heb gedraait)

Laatst bewerkt:
Ik vind dit pakket echt fantastisch, maar de prijs is echter om van te gaan huilen.

Drie 19- schots batterijen voor €90,- euro? No thanx, dan kan je beter het Buurtassortiment halen van Rubro.

Ik vind dit pakket echt fantastisch, maar de prijs is echter om van te gaan huilen.

Drie 19- schots batterijen voor €90,- euro? No thanx, dan kan je beter het Buurtassortiment halen van Rubro.

90 euro? zijn ze duurder geworden? kzie in het beginpost nog staan 79,95. maar dat is ook prijzig en ben het zeker met je eens dat je beter het buurtassortimen van rubro kan nemen, alleen jammer dat we hier in groningen geen rubro dealer hebben :(

Back
Bovenaan