Pyrobox [Uitloop]

pyropim

VWC lid
Artikelnummer: 746
Artikelnaam: Pyrobox *nieuw 2010*
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: 285
Aantal Schoten: 19 per multishot
Effectomschrijving:
746A Yellow Coconut 19 shots: Green blink tail to yellow coconut w cauliflauwer
746B Blue crackling willow 19 shots cracking tail to crackling willow w blue
746C Sky Dahlia 19 shots: Crackling floss tail to crackling floss willow w sky blue dahlia

Tijdsduur: +- 30 sec.
Stijghoogte: +- 40 meter
Richtprijs:€ 79,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks, ziet er goed deze en andere nieuwe producten van broekhoff

Laatst bewerkt:
De effecten klinken mij als muziek in de oren! Ik verwacht dan ook best wat van deze cakes.
@Feabal: Hoe kun je dat nu al zeggen? Als het goede cakes zijn ben ik best bereidt er wat meer voor te betalen.

Ik heb juist een vermoeden dat dit goed geprijsde producten worden. Het zijn geen té grote cakes, net als alle andere nieuwe producten in de Crown Collection.

Misschien gaat Broekhoff dit jaar goedkopere producten op de markt zetten na een aantal jaar van dure producten...interesse is gewekt in ieder geval.

ik heb er een hard hoofd in.
het ziet er zeer netjes uit mits een goede prijs probeer ik ze :D
zeer leuke effecten volgens de beschrijving.

gr

Adviesprijs is 79,95.

Vooral de Blue Crackling Willow vond ik erg goed presteren.

Bedankt voor de info ruben. k vind ze wel prijzig maar zijn ze t waard? de effecten klinken goed. mag k jou mening of ze 79,95 waard zijn? alvast bedankt.

broekhoffvw005_740260.jpg

Mooi is het zeker! Wat doet dat groene daar trouwens linksonder bij de eerste cake?
Ze zijn wat aan de prijzige kant, maar de effecten liegen er dan ook niet om, als de film mag geloven:D

Normaal heb je bij zo'n pakket dat je 1 of meerdere cakes niet mooi vind, maar dat gevoel heb ik bij dit pakket dus helemaal niet.Ik vind de effecten en uitvoering ervan van deze 3 cakes echt super.

Mooi is het zeker! Wat doet dat groene daar trouwens linksonder bij de eerste cake?
Ze zijn wat aan de prijzige kant, maar de effecten liegen er dan ook niet om, als de film mag geloven:D

Dat is fout gegaan. Want je ziet die cake ook bij de finale. Ik denk dat bij de finale ze alle twee moesten afgaan en niet alleen de rechter..

Hier heb k maar 1 woord voor. waaauuw!!! en nu maar hopen dat mijn dealer dit pakket verkoopt. zo ja dan neem ik m. bedankt allemaal voor de info en film. groeten mustang.

Ze zijn mooi, dat zeer zeker. Maar... het zijn er maar slechts 3 en dat voor 80 euro. Neen, dan laat ik ze toch liggen omdat ze apart te traag zijn om te schieten. Je moet er dan meer nemen en dat kost je een hoop duiten.

Back
Bovenaan