Pyro Silver Cabs

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 3076
Artikelnaam: Pyro Salvo Cabs
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Pyro Silver caps, fluitende, zoemende caps in rood met zilver, groen en blauw met crackling uitlopend in crackling boeketten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €25,00
3076%20PP%20pyro%20silver%20caps.jpg

En deze gaat er ook uit :) net als de Yellow Cabs. Dit omdat GVB Zelf de fluit ook minder vond worden o.a :) Wel jammer maar kan ze geen ongelijk geven :)

Ooit deze cake zelf afgestoken? De fluiters gaan alles behalve recht omhoog :wink:

Dat weet ik al jaren ja. Maar hoe zich dat verhoudt tot de CE weet ik niet. Vandaar dat ik het dus vraag. Heeft dan te maken met het feit dat de bombette niet recht omhoog gaat?

Worden Zware Jongens, Playfull Fairy, Screaming Salute, Concerto Rosso en nog wat van dergelijke cakes ook niet afgekeurd?

Dat weet ik al jaren ja. Maar hoe zich dat verhoudt tot de CE weet ik niet. Vandaar dat ik het dus vraag. Heeft dan te maken met het feit dat de bombette niet recht omhoog gaat?

Worden Zware Jongens, Playfull Fairy, Screaming Salute, Concerto Rosso en nog wat van dergelijke cakes ook niet afgekeurd?

Ik geloof dat ik het ergens hier op het forum had gelezen dat deze was afgekeurd, daarom had ik er ook bij gezet 'volgens mij' :p

Afgekeurd ook wel ja maar der zijn er genoeg die bij GVB afgelopen jaar gevaarlijk de lucht ingingen. Dus daarop vast niet. Want dan hadden ze er meer geschrapt :)

Back
Bovenaan