Pyro + Papel

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 6159 (6157 en 6158)
Artikelnaam: Pyro + Papel
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 7500 gram
Aantal Schoten: 490 schoten - QUATTRO COMPOUND
Effectomschrijving: Voor de grootste spelers! Beroof een bank en STEEL de show (niet echt een bank beroven!). BLAAS IEDEREEN WEG!DIK, DIKKER, ALLERDIKST! Deze bak MOET je letterlijk met 2 personen ophalen, want hij is gewoon te groot :-)
Tube diameter: 25mm t/m 30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €550,00
Voorverkoopprijs: €529,00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

1608201914114561576158pyropapel.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Label is wel heel gaaf. Inspelen op hypes is altijd wel goed denk ik. Jammer dat die pakken oranje zijn er niet origineel rood (weet niet of dat is vanwege copyright oid?) Zo lijken het wel vuilnismannen met een masker.

Label is wel heel gaaf. Inspelen op hypes is altijd wel goed denk ik. Jammer dat die pakken oranje zijn er niet origineel rood (weet niet of dat is vanwege copyright oid?) Zo lijken het wel vuilnismannen met een masker.

Dit is de Nederlandse versie, hier dragen we oranje:wink:

Mgoed ben benieuwd, ziet er leuk uit idd

Deze oranje mannetjes waren afgelopen jaar al bij vuurwerktotaal te zien :wink:

Zijn 4 boxen die je krijgt, lijkt mij? connected + connected & connected + connected = 4 compounds.

Ja deze vanavond op demo ook gezien wat een bakbeest zeg. Echt ook een prachtige bak maar wat is die groot zeg. Maar voor die prijs nee, dan liever wat anders...

Als je met een grotere groep vuurwerkliefhebbers gezamenlijk zo'n box aanschaft zou ik zeggen zeker doen. Het is een box die echt prachtig is maar de prijs??:idea:

Deze box presteerde vrijdagavond erg goed! Het is daarnaast ook echt een ontiegelijk apparaat, je zet wel wat neer in de straat. Voor grote groepen is dit best aantrekkelijk, een prima box met een flinke tijdsduur. Persoonlijk sla ik hem over, die prijs gaat mij toch écht wat te ver voor 1 product.

Back
Bovenaan