Pyro Freaks Katwijk 31-12-2025 18:00 uur vuurwerkshow

SKULANG

VWC lid
Vuurwerkliefhebber!
Hierbij onze 18:00 uur vuurwerkshow op oudejaarsavond 2025, lekker met de hand fakkelen en samen weer proberen iets moois er van te maken!
Voor vuurwerkliefhebbers door vuurwerkliefhebbers!
Veel kijkplezier!

Schietlijst:
3x Riakeo Artificial
3x Riakeo Exquisite Fantasy
3x Riakeo Marvellous
3x Temple of Fire
3x Terracotta
3x Tomahawk
3x Raging Rapids
3x Poison
3x Knights Tale

3 Karton Crazy Hornet

Finale:
10x Tarantula
10x Snowman
80x Return of the Phoenix (opbouwend)
20x Rambak

Mogelijk gemaakt door:
• Pyro Freaks Katwijk
Gemeente Katwijk
Rabobank ClubSupport

Laatst bewerkt:
Ook dit jaar weer naar Katwijk geweest om deze show bij te wonen. Heb weer een heerlijke show gezien en ben jullie daar dankbaar voor!

Vond het echt een geweldige zet met de Crazy Hornet als overgang naar de finale toe. De hummers deden het zeer goed en later op de avond werd het mij duidelijk dat deze cake in meervoud beter tot zijn recht komt. Prachtige producten in de finale gebruikt. Had deze allemaal al eerder op demo's gezien. Maar wat was dat smullen zo iin veelvoud. Hoop dat het mogelijk blijft om deze show te blijven schieten.

Oef, 10x snowman gevolgd door 10x tarantula (of revo 2.0) lijkt me wel dik in de straat...

Naja, 5 ook al :bonk:

Rotp deel naar mijn smaak wat te langdurig hier.

Maar gaaf gedaan, ook fijn die sponsoring. Zal een hoop werk in zitten..

We moesten dit jaar echt roeien met de riemen die je beschikbaar hebt qua Nederlands consumenten vuurwerk. Inderdaad de ROTP is niet meer wat deze geweest is en viel ons dus ook een beetje tegen. En natuurlijk de salute cakes die er niet meer zijn.

Doordat wij ons altijd hard maken voor Nederlands consumenten vuurwerk tijdens oud en nieuw en ook willen laten zien wat voor moois er beschikbaar is op de Nederlandse markt is dat opgevallen bij de gemeente Katwijk en hebben wij al sinds 2017 een goede relatie met hun.

Wij hebben daarvoor zelfs nog huiszoekingen gehad en dachten ze dat ze grote jongens te pakken hadden 🙃 Er werd toen bij niemand wat gevonden omdat wij altijd alles in Nederland halen en dat ook tot op de dag van vandaag blijven promoten! ANTI VUURWERKVERBOD!!

We hopen dit jaar weer onze show te kunnen doen als het vuurwerkverbod niet doorgaat. De tijd zal het leren.....

Wij hebben daarvoor zelfs nog huiszoekingen gehad en dachten ze dat ze grote jongens te pakken hadden 🙃 Er werd toen bij niemand wat gevonden omdat wij altijd alles in Nederland halen en dat ook tot op de dag van vandaag blijven promoten! ANTI VUURWERKVERBOD!!
Dit bewijst maar weer dat je als 'echte' liefhebber soms wordt aangezien als crimineel. Walgelijk...

Heerlijke film, super dik!

Maar de finale begint toch niet met spliting rainbow (ik zie hem helemaal niet)? Of is dit een andere splitting rainbow ipv die van gbv-weco?
Scherp! Die zat er ook niet bij :bonk: was wel de bedoeling, maar niet geleverd. Ik heb gewoon doodleuk gekopieerd en geplakt. :d

Back
Bovenaan