Pyro Forum 2011

Mooi materiaal gezien van Jorge.

Ik was met name benieuwd naar de Oriënt-Line van Vaccalluzzo.
En dat ziet er op zich wel gaaf uit, o.a. de Crackling Polyps zijn wel van goede kwaliteit. De Farfalles vind ik dan weer minder goed uit de verf komen. Wel denk ik dat deze productlijn een mooie aanwinst zal zijn op het huidige assortiment. Speciale producten naar de Italiaanse bouwkunst voor een mooie prijs.
Vaccalluzzo heeft een paar maanden geleden laten weten dat dit materiaal waarschijnlijk pas eind dit jaar op de markt zou komen. Dus dit is wel een meevaller en gelijk een mooie promotie.

Ook heel speciaal vind ik de Sunflowers with Nishiki Kamuro Ring with Crackling Tail! Ben normaal nooit zo'n fan van Pattern-shells, maar hier kreeg ik ook het 'Jack woeoehoe' gevoel bij. Schitterend materiaal!!
Ook nog een aantal Blue Swimming Chrysanthemums voorbij zien komen, welke ook wel goed uit de verf kwamen.

Alles kompleet met een mooie opening met single-shots, heeft Jorge hier een mooie demo neergezet met mooie producten!

Zag in het beeldmateriaal van Jack mooie dingen van Jorge voorbij komen.
Vooral de bommen (Ik meen multicolor cyca op 49sec) vind ik in mooie aantallen een lust voor het oog.

Laatst bewerkt:
Mooi materiaal gezien van Jorge.

Ik was met name benieuwd naar de Oriënt-Line van Vaccalluzzo.
En dat ziet er op zich wel gaaf uit, o.a. de Crackling Polyps zijn wel van goede kwaliteit. De Farfalles vind ik dan weer minder goed uit de verf komen. Wel denk ik dat deze productlijn een mooie aanwinst zal zijn op het huidige assortiment. Speciale producten naar de Italiaanse bouwkunst voor een mooie prijs.
Vaccalluzzo heeft een paar maanden geleden laten weten dat dit materiaal waarschijnlijk pas eind dit jaar op de markt zou komen. Dus dit is wel een meevaller en gelijk een mooie promotie.

Ook heel speciaal vind ik de Sunflowers with Nishiki Kamuro Ring with Crackling Tail! Ben normaal nooit zo'n fan van Pattern-shells, maar hier kreeg ik ook het 'Jack woeoehoe' gevoel bij. Schitterend materiaal!!
Ook nog een aantal Blue Swimming Chrysanthemums voorbij zien komen, welke ook wel goed uit de verf kwamen.

Alles kompleet met een mooie opening met single-shots, heeft Jorge hier een mooie demo neergezet met mooie producten!

Mooi verhaal, maar waar was je?
Speciaal de heren uit Italie laten komen....

Grtz Zio Harmo

Pyroforum 2011 - Fa Lonestar - Vuurwerk demo 02-04-2011 in Dulmen

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pyroforum 2011 - Fa Lunatech - Vuurwerk demo 02-04-2011 in Dulmen

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
en hier nog wat meer HD videos die ik vandaag online gezet heb:

Bothmer:

+ YouTube Video

Blackboxx:

+ YouTube Video

Lonestar (finale)

+ YouTube Video

BK Feuerwerk:

+ YouTube Video

Meer volgt nog, zoals wat prachtige fotos nog van Gerdo.

Zo, en dan hier een hele hoop fotos van de demos, geschoten door Gerdo

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_003.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_007.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_008.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_020.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_033.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_043.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_045.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_049.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_053.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_059.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_060.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_066.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_071.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_072.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_079.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_081.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_082.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_084.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_086.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_087.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_088.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_094.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_095.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_097.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_099.jpg

PYROFORUM_DULMEN_2-4-2011_116.jpg

heel veel meer fotos kun je natuurlijk terug vinden in ons fotoalbum over *hier*

:)

Als het aan mij ligt dit jaar toch echt aanwezig!! deze editie word gehouden op 30 en 31 maart en op de 31e is het ook voor ons toegankelijk,meer info op de site
http://www.das-pyroforum.de/
en 30 januari zal het programme bekend worden
gr JefFreak

Back
Bovenaan