Pyro 5

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 425
Artikelnaam: Pyro 5
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:5x150gr
Aantal Schoten: 5x19sh
Effectomschrijving: Voor het hele gezin! 5 x 19 shots cakes met verschillende effecten.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €59,99
Voorverkoopprijs: €55,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl
425-PYRO-5.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bijna al die productvideo's van rubro zijn slecht dit jaar. Bij de ene is het geluid slecht en bij de andere weer de beeld kwaliteit.

On topic: vind dit geen verkeerd setje als ik eerlijk ben. Boeketten zien er Ok uit ondanks dat ze bijna tot de bombettes zijn ingezoomd.

Bijna al die productvideo's van rubro zijn slecht dit jaar. Bij de ene is het geluid slecht en bij de andere weer de beeld kwaliteit.

On topic: vind dit geen verkeerd setje als ik eerlijk ben. Boeketten zien er Ok uit ondanks dat ze bijna tot de bombettes zijn ingezoomd.

Ook mijn gedachte , echter voor dit geld twijfel ik niet al te lang om te aan te schaffen ( mocht ik ze ergens tegen komen )

Geen idee hoe hij hier aan is gekomen maar we hebben al een straatvideo dus altijd fijn.

Damn dit is best goed voor 18mm... of 20mm? of 28mm? Ik zie 20mm in dit topic, 18mm in zijn beschrijving maar 28mm op de label

Ziet er sowieso groter uit als de 18 of 20 mm zo als wordt gezegd. Lijkt mij geen verkeerd setje voor in de vooravond.

Laatst bewerkt:
Lijkt me stug dat dit 28mm is, staat er dan wel op maar de cakes zijn zo te zien niet erg groot. En volgens mij knallen de bombettes vrij laag dus lijkt het al gauw groot. Verder wel een leuk setje. En volgens mij heeft Vuurwerkmania een omlabeling hiervan, de Funky 3.

Aan het formaat van de cakes te zien is het in ieder geval geen 28mm. Denk gewoon 18mm of 20. De 0 op die typische Rubro labels lijkt op een 8.

Back
Bovenaan