Probleem 10kg Per Persoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Derk

VWC lid
(Als dit verkeerd is verplaats zeg het dan)
Ik heb een probleem Namelijk dat ik bang ben dat ik al mijn vuurwerk niet mee krijg
Hoeveel?
Ik heb rond de 40 kilo aan vuurwerk bestelt op vuurwerkplanet in Wassenaar Tuincentrum de bosrand ga ik het ophalen maar met maar 2 volwassen Kan ik het dan meekrijgen door bijvoorbeeld meerdere keren naar de auto te lopen ofsow?

Ja dat is een mogelijkheid. Officieel mag er per persoon 10KG aan vuurwerk de winkel uit gedragen worden. Deze persoon moet minimaal 16 jaar zijn. Wanneer je maat dus ook 16 of ouder is moet dit geen probleeem zijn wanneer je twee keer heen en weer loopt voor je vuurwerk.

Vanaf volgend jaar is dit trouwens 25KG per persoon!

Mooizo dus ik hoef niet op en neer te rijden moet alleen maximaal 10 kilo per persoon de winkel uit gelukkig maar en dat het volegnd jaar 25 kilo wordt TOP!

Nee. In prencipe is het alleen zo dat mensen niet meer dan 10KG de winkel uit mogen dragen. 2 jaar geleden heb ik vuurwerk verkocht in Alkmaar waar we persoonlijk met de klant de winkel uit liepen wanneer het meer dan 10KG was zodat ze (Halfords) niet strafbaar waren. Buiten de winkel om is het de zaak voor de koper. Per woning mag je volgens mij maar 10KG vuurwerk hebben liggen, dat was niet per persoon. Maar daar hoef je ook niet bang voor te zijn.

En 40KG vuurwerk besteld? Dat doe je goed! Alvast gefeliciteerd haha.

Heel erg bedankt nu nog zorgen dat alles in de auto past! Naja gewoon bij oud en nieuw vuurwerkbril op en knallen PS: Hoeveel sloffen rotjes gaan er in een doos en hoe groot is deze doos ik heb 35 sloffen rotjes besteld

Een karton Kanonslagen is 37,5 bij 26,1 bij 28.5 centimeter en weegt 13 kilo. De inhoud is 12 pakken van 20 pakken van 10 stuks (12/20/10).

Alle "normale" Kanonslagen zijn qua afmetingen gelijk dus deze gegevens zullen wel kloppen. Dit was trouwens van een karton Cannon Crackers (Zena Nederland, karton uit 2009).

Heel erg bedankt nu nog zorgen dat alles in de auto past! Naja gewoon bij oud en nieuw vuurwerkbril op en knallen PS: Hoeveel sloffen rotjes gaan er in een doos en hoe groot is deze doos ik heb 35 sloffen rotjes besteld

Zoeken zoeken zoeken

Maargoed doorgaans gaan er 12 in een karton.

Al je vragen zijn beantwoord, dus kan iemand dit topic even opslot gooien?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan