Prismatica [Uitloop 2017]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 510
Artikelnaam: PRISMATICA
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Unieke fontein met gekleurde lava effecten die op de grond door blijven gloeien.
Kartoninhoud: 36/1
Richtprijs: 7,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl
510_prismatica_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk inderdaad dat we zo iets kunnen verwachten. Ik ben iig erg benieuwd, zoveel goede fonteinen hebben we helaas niet in Nederland.

Films zullen pas komen als hij op tijd binnen is voor de demo's en anders pas na 31 dec.

Deze fontein getest en het resultaat is als volgt:
Eerst duurt het 10 - 20 seconden voor er iets gebeurd en vervolgens een laser effect (Duitsland) dat 10 seconden duurt. Dan een heleboel rook..en uit.

Ik hoop dat ik er een had die verkeerd geproduceerd is..Anders is het écht een aanfluiting voor 7,50.

Hopen dat het idd een maandagochtend gevalletje is. Gelukkig heb ik anders
nog 2 lasers als back-up.

Ben sowieso al niet van de fonteinen, maar vanwege dit effect toch wel benieuwd naar wat het zou doen. Viel erg vies tegen zoals hierboven beschreven door knalerwtje. Duurt heel lang voordat er uberhaupt een effect uitkomt en toen het eruit kwam was het na 10 seconden weg. Was het goedkoopste product wat wij hadden maar voor 7,50 voelt het als een verspilling..

Edit: Kwam dit ding net tegen tijdens het wegbrengen van al het afval. Wat bleek is dat de eerste tube van de twee in deze fontein niet af is gegaan. Geen wonder dat het zo lang duurde voordat er iets uitkwam. Slechte kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Het was niets meer dan een slap aftreksel (2 tubes en veel minder hoogte) van de Mythos (5 tubes). Afrader

Back
Bovenaan