Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad Luc, de normale consument gaat geen bak van 200 euro of meer aanschaffen. Zeker in deze dure tijden niet.ik zat mij wel te bedenken. Ze kunnen natuurlijk vragen wat ze willen. Maar wie gaat het betalen? De groep liefhebbers freaks die wel wat te besteden hebben die kiezen misschien voor 1 of 2 box van 200+. Maar de rest? Ik denk niet dat ik dadelijk in mijn winkel/bunker stapels met boxen van 200+ ga verkopen. Omdat het leven simpelweg te duur word. En de meeste klanten maar een 2 a 300 te besteden hebben(of minder)
Want wat ik nu vooral zie is dat veel wat 'nieuw'' op de markt komt hoge prijzen hebben.
En wij kopen de blokken met een x aantal korting terwijl de normale consument de volle mep betaald![]()
De prijzen van internet zijn in 5 jaar tijd gemiddeld 24% gestegen. Vuurwerk is procentueel gezien qua prijs veel meer gestegen in een veel kortere periode.Tsja wat is "prijzig". Als je alles met vroeger/eerder gaat vergelijken ja. Maar dat geldt ook voor een internetabonnement. Daar hoor je niemand over. Maar als je het financieel kan dragen is het niet prijzig.
Ja eens maar wat voor de een prijzig is, is het voor een ander niet.De prijzen van internet zijn in 5 jaar tijd gemiddeld 24% gestegen. Vuurwerk is procentueel gezien qua prijs veel meer gestegen in een veel kortere periode.
Inderdaad Luc, de normale consument gaat geen bak van 200 euro of meer aanschaffen. Zeker in deze dure tijden niet.
De voorgaande jaarwisseling heeft aangetoond dat dit niet helemaal waar is. Naast het feit dat men in Nederland links en rechts nog steeds voldoende te besteden heeft, zie je sinds corona dat meer mensen samen oud en nieuw vieren en daarbij dan ook samen vuurwerk kopen. Met dat grotere budget koopt men regelmatig een hele grote box, in plaats van meerdere losse cakes of boxjes. Als iets er groot en imposant uitziet en daarbij ook nog eens heel veel shots heeft, dan vindt de gemiddelde consument het juist heel interessant.
Nou dit heb ik in mijn omgeving juist wel gezien.Inderdaad Luc, de normale consument gaat geen bak van 200 euro of meer aanschaffen. Zeker in deze dure tijden niet.
Ook hier, de normale consument liep gerust naar buiten met 3 dozen en een bedrag van 600,- minder. Zonder blikken of blozen. Iedereen wilt z'n viering doen.Nou dit heb ik in mijn omgeving juist wel gezien.
Dat idd. De mensen die het zwaar hebben die hoor je. De mensen die zichzelf prima redden hoor je niet.Er is een groep in Nederland die het echt slecht heeft en zeker geen geld zal uitgeven aan vuurwerk, als ze dat al zouden willen. Ik denk echter dat dit een relatief kleine groep is, restaurants zitten nog vol, schiphol is vol en een hoop mensen zullen ook nog geld hebben voor vuurwerk. We gaan het zien dit jaar, ik ga iig weer volle bak...![]()
Er is een groep in Nederland die het echt slecht heeft en zeker geen geld zal uitgeven aan vuurwerk, als ze dat al zouden willen. Ik denk echter dat dit een relatief kleine groep is, restaurants zitten nog vol, schiphol is vol en een hoop mensen zullen ook nog geld hebben voor vuurwerk. We gaan het zien dit jaar, ik ga iig weer volle bak...![]()
… zal nooit 2eu per shot betalen bijvoorbeeld. Dat doe ik gewoon nooit, hoe mooi die spullen ook zijn..