[Prijsvraag] Zena Trophy 2013 - word teamlid van VWC!

Het is weekend, dus pak die paar minuten om mee te doen! :)

Wat betreft de eisen voor het team, wij krijgen het reglement nog, maar ik begrijp dat een teamlid minimaal 16 jaar moet zijn. Dat heeft verder geen invloed op de vragen natuurlijk. :wink:

Kom op mannen. Doe mee met die prijsvraag en ga genieten van een unieke gebeurtenis in de BeNeLux.
Wie weet ben jij onze teammember!

Kickje, pak nog snel even die kans! Het weekend zijn de winnaars bekend!
Er is een deadline gesteld op 6 september om de show klaar te hebben, dat is een pittige deadline, maar we gaan ons best natuurlijk doen als team!

Jur (FireDragon) is de teamcaptain en Bastiaan (bassie1978) is het tweede crewlid, wie vullen de andere 2 plekken op?

Ik heb me antwoorden al gemaild.
Als iedereen denkt van ik kijk wel op een afstand.
Wordt de kans steeds groter dat ik er uit gehaald wordt.Haha.
Kom op het is toch een unieke kans.

Zo net op de valreep mijn inzending ingestuurd, nu maar duimen en hopen dat ik erbij zit.
Heb er in ieder geval zin in en anders kijken we wel van een afstand.

Ook meegedaan.
Vond de laatste vraag nog best lastig, maar kan ook zijn dat ik gewoon te moeilijk nadacht.
Zou een toffe ervaring zijn, maar ben sowieso aanwezig en 't is iedereen van harte gegunt om dit mee te maken.
Ik zou iedereen die 't tof lijkt een keer een showtje in elkaar te zetten aanraden om mee te doen.
Bij de 2008(?) versie had ik het idee dat de teams het erg naar hun zin hadden.
En aangezien het evenement dit jaar flink groter is zal dat nu niet anders zijn, je hebt nog 3 uurtjes en wat minuten de tijd dus dat is goed te doen nog.

Er kan niet meer ingezonden worden. Ben reuze benieuwd wie het team van vwc komt versterken.

Ik had helaas niet eerder de tijd, maar ik het de leden die hebben meegedaan in een online "gokkast" gegooid en daar kwamen twee personen uit; recemonster en Pyroguy!

Gefeliciteerd, jullie zullen ons helpen bij de Zena Trophy! Jullie krijgen beide snel meer informatie, houd je mail dus in de gaten. :wink:

:bye:

Veel plezier mannen, en succes maak er wat van! Kom misschien wel als t mogelijk is even buurten! Foto schieten, filmpje draaien!

Ik had het al gehoord, maar dat maakt het niet minder gaaf! Hartstikke bedankt dat ik mee mag doen namens Team VWC. We gaan er wat moois van maken en streven naturlijk naar die eerste plaats! Ik kan niet wachten! :handsup:

Michiel ook van harte gefeliciteerd! Leuk om met jou te mogen bouwen :)

Back
Bovenaan