[PRIJSVRAAG] Win een Immortal Gold

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een leuke actie en ook nog een heel makkelijk, iedereen maakt kans, je kunt niets fout doen. :)
Dank jullie wel voor het mogelijk maken en het beschikbaar stellen van één van de mooiste boxen.

Nog maar eens een kans wagen. Wie niet waagt wie niet wint. :D

De tijd vliegt, 't is al pakjesavond! :sint:

Tijd vliegt voorbij inderdaad, het aagt ontzettend snel, mij iets te snel allemaal. Wil zo lang mogelijk van deze sferen genieten overal. Maar ook voor deze prijsvraag schiet de tijd alweer behoorlijk op.

Ik heb de Immortal Gold nog nooit zelf afgestoken, misschien is dit mijn kans.
Ben sowieso al fan van deze importeur, koop al ongeveer 13 jaar Vuurwerk van Rubro.:cool:

Tijd vliegt voorbij inderdaad, het aagt ontzettend snel, mij iets te snel allemaal. Wil zo lang mogelijk van deze sferen genieten overal. Maar ook voor deze prijsvraag schiet de tijd alweer behoorlijk op.
Mooi ook om te zien hoe actief iedereen weer is, het wordt steeds drukker. En dus ook steeds gezelliger!
Moet voor jullie mods ook leuk zijn om te zien, gok ik zo. :D

Mooi ook om te zien hoe actief iedereen weer is, het wordt steeds drukker. En dus ook steeds gezelliger!
Moet voor jullie mods ook leuk zijn om te zien, gok ik zo. :D

Dat is zeker mooi om te zien die activiteit, de sfeer is top. En het is drukker dan ooit!

Leuke actie! We lezen hier thuis veel mee, maar dit spoort toch aan meer te gaan reageren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan