harry janssen
VWC lid
Beetje slap ouwehoeren over van alles en kans maken op een leuke prijs is win win toch ,en 1-1 utrecht -porto
was vooral een leuke wedstrijd om te kijken,had meer in gezeten naar mijn idee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hup Porto.
Hoe ging het gisteren ook alweer in de arena ???Hup Porto.
Volgens mij wel goedHoe ging het gisteren ook alweer in de arena ???

Aangezien de rest allemaal in portretmodus filmt doe ik het meestal zelf ja, maar dan let ik niet op de camera. Soms kijk ik even snel tussen de schoten door of ik nog de goede kant op mik met mijn telefoon. Zie je ook in een aantal van mijn straatvideo's dat het beeld een beetje scheef begint te zweven haha.Zou toch wel te gek zijn he. Ga jij filmen? Ik vind filmen vaak afleiden van het vuurwerk dus laat het regelmatig anderen doen.
Ooh ja en doe sjonny de groeten ,en die geweldige Alex Kroes want die zou zijn eigen functie toch ook neerleggen als sjonny weg moest????????Hoe ging het gisteren ook alweer in de arena ???
Jawel, in de startpost staat:Volgens mij maakt het niet uit hoeveel je post, of toch wel?
Graag gedaan, je hebt nog een kleine 100 uur voordat deze actie voorbij isBedankt voor het antwoord.

Terechte rode kaart wel. Smerige kopstoot.Lolbroek
Ja de 10e tot 23:59Aha zondag is dus de datum? Maar dat is de 9e. Ik dacht dat het de 10e was?

Tik takGraag gedaan, je hebt nog een kleine 100 uur voordat deze actie voorbij is![]()