0412Die wonen in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
0412Die wonen in?
Te ver
Komen kijken is helemaal gratis, inclusief pils en oliebollen voor spontane gasten.Te ver
Kom je daar wel aan toe?
Morgen? Waar?Maar eens zien hoe de Galacticos het morgen doen op het veld. Hoop net zo goed als deze bak in de straat om 0:00
21:00 op Anfield.Morgen? Waar?
Strak schema met vlakke rondetijden..?
+1 hopelijk heeft het zin. Dikke bak voor 18:00uurIk doe ook mijn dagelijkse kansenrondje maar weer eens. Je weet maar nooit.
Kan deze wel gebruiken om mijn verdriet over de golden oracle te boven te komen
Welterusten, eem een ander nu kans laten maken![]()
Stuur me ff pb’tje met wat meer info aub.21:00 op Anfield.
Stuur me ff pb’tje met wat meer info aub.
Je weet toch wel dat Galacticos de bijnaam van Real Madrid is?Stuur me ff pb’tje met wat meer info aub.
 Die spelen morgen in Liverpool. Dat stadion heet Anfield.5 maart 2019 verloren ze toch flink van de Godenzonen. Maar Rubro mag mij best een bakkie Galacticos cadeau doen hoor.Je weet toch wel dat Galacticos de bijnaam van Real Madrid is?Die spelen morgen in Liverpool. Dat stadion heet Anfield.
Ik ben echt een leek in voetbal. Vind t vooral lekker als Ajax verliest omdat de meeste mensen die geen verstand van voetbal hebben automatisch roepen dat ze voor Ajax zijn. Ff die mensen etteren.Je weet toch wel dat Galacticos de bijnaam van Real Madrid is?Die spelen morgen in Liverpool. Dat stadion heet Anfield.