harry janssen
VWC lid
er blijft altijd wel wat over dat scheelt  

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Daarom is een donatie vanuit de importeurs extra welkom. Superactie van Rubro hiermee!Zelf bestellen ?
De meeste hier hebben nu al geen cent meer over na een heel jaar bestellen,dan de vuurwerk365 gekte er nog bij ,en iedereen zit nu al aan water en droog oud brood wachtende op de echtscheidingspapieren.
Dus zelf bestellen,dat kan een "uitdaging" worden voor sommige![]()
ja dat lukt gelukkig nog wel ,maar de zware jongens worden toch wel getild door mijn maatjes (doen ze ook wat ter compensatie voor al dat gratis vuurwerk ,voor hun danMaar je kunt dus wel met dozen naar buiten lopen en t lontje aansteken maar karpervissen lukt niet? Balen dat je hobby dan zo verdwijnt man!
 ) en vissen kan altijd maar niet op de manier die ik wil en het mooiste vindt ,dus ja het is bij mij dan al snel alles of niets in dit soort dingen .
Dit is een hete bak, zeg!![]()
En wat is de tweede hobby geworden?tja.. ik heb een tweede hobby gevonden die me ook klauwen met geld kost dus het is een beetje lastig. Merk dat de laatste tijd m’n geld meer daarheen gaat. Dus wat minder diepe zakken.
Padel. Maar met lidmaatschap, open toernooien, nieuwe rackets, schoenen en ballen wordt het op den duur een prijzige hobby.En wat is de tweede hobby geworden?
Dit is geen hobby. Dit is een levenswerk.Gototop cyberpesten![]()
Behalve @Gototop hoop dat hij z’n teen stoot.Goedenavond Galacticos!
Dit is geen hobby. Dit is een levenswerk.