Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Houd volOver 2 maandjes is het zover![]()
van jouw wel stan ,oss kan wel wat verlichting gebruiken tochZouden jullie een kofferbakfoto bij het afhalen van de gewonnen prachtbak Galácticos kunnen waarderen?
Hou op gekWanneer komt mail dat ik hem gewonnen heb?
Oss staat bekend als Donker Oss, zijn zelfs boeken met die naam als titel geschreven. Dus wat gratis verlichting in de stad zou hier perfect passen op oudejaarsavond/nieuwjaar.van jouw wel stan ,oss kan wel wat verlichting gebruiken toch
Hou op gek![]()
zat zelf meer met de bende van oss in mijn gedachtenOss staat bekend als Donker Oss, zijn zelfs boeken met die naam als titel geschreven. Dus wat gratis verlichting in de stad zou hier perfect passen op oudejaarsavond/nieuwjaar.
Gezellig maatjeGek? Kom morgen wel ff naar Roosendaal pikkebaas!
Wat een pech dat je dan niet kunt hè? Ik haal m wel op dan.Ik mocht het nog niet doorvertellen maar werd zojuist gebeld of ik deze gewonnen Galacticos op de 29e of de 30e wilde ophalen.
Boek van Donker Oss gaat ook exact daarover. Bovendien kon de Bende zo succesvol zijn omdat het hier altijd donker is.zat zelf meer met de bende van oss in mijn gedachten,zij je gegund man !!

Oei dan moet je heel snel zijn op de 29e, heb zojuist dezelfde vraag gekregen met terugbelverzoek. Gaf tijdens het terugbellen door dat ik graag het vroegst mogelijke afhaaltijdstip op de 29e wil kiezen.Ik mocht het nog niet doorvertellen maar werd zojuist gebeld of ik deze gewonnen Galacticos op de 29e of de 30e wilde ophalen.