GoeieBiem
VWC lid
Eeennn… daar gaat de activiteit in dit topic. BuzzkillT gaat niet om dit topic, de andere topics tellen. Dus hier hoeven we niet naar te kijken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eeennn… daar gaat de activiteit in dit topic. BuzzkillT gaat niet om dit topic, de andere topics tellen. Dus hier hoeven we niet naar te kijken![]()
Was een geintje maat. Met name omdat er hier inmiddels 1k+ aan pure onzin uitgekraamd wordt leek me dat geen beginnen aan.T gaat niet om dit topic, de andere topics tellen. Dus hier hoeven we niet naar te kijken![]()
Geen probleem natuurlijk, vooral doorgaan ook hoorWas een geintje maat. Met name omdat er hier inmiddels 1k+ aan pure onzin uitgekraamd wordt leek me dat geen beginnen aan.
Het is wel erg gezellig hahaha.
Proost!

SpammmmmHaha wow, dit is wel echt het meest bizarre slowchat onzin topic geworden, SPAM EVERYWHERE![]()
Alle spammers weer gerust gesteldT gaat niet om dit topic, de andere topics tellen. Dus hier hoeven we niet naar te kijken![]()
Dit topic zit toch ook in de countdown of ben ik nou gek?T gaat niet om dit topic, de andere topics tellen. Dus hier hoeven we niet naar te kijken![]()

Dat is wel een feit jaDit topic zit toch ook in de countdown of ben ik nou gek?![]()
Hahaha dus hij telt welDat is wel een feit ja![]()

Alleen zinnige bijdragen tellen dus van de voorgaande 1355 posts vallen er ongeveer 1350 afHahaha dus hij telt wel![]()
Laat mij nou eens met rustAlleen zinnige bijdragen tellen dus van de voorgaande 1355 posts vallen er ongeveer 1350 af![]()
GoedemorgenGoedemorgen Galacticoconut Bountys!