vuurwerkfreak-024
VWC lid
jokes on you ik heb me handdoekje op de galacticos gelegdIk had vanochtend netjes mijn handdoekje op het bedje gelegd!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
jokes on you ik heb me handdoekje op de galacticos gelegdIk had vanochtend netjes mijn handdoekje op het bedje gelegd!

Wil je je knapperige doek van mijn galacticos afhalen alsjeblieftjokes on you ik heb me handdoekje op de galacticos gelegd![]()
Dat wordt wel een interessante:
hahahaha. Dit ga ik haar laten zien in Koekange bij de demo van Kuiper.Ik heb geen eens meer plek voor dit ding denk ik. Maar goed, gister was mijn budget ook op, maar toch nog weer aardig lopen bestellen bij 365...dus mocht ik hem winnen, dan komt hij op de passagiersstoel, dan gaat mijn vrouw maar op de trekhaak zitten.
Volgens mij gaan wij elkaar nog heel veel zien als ik jou moet geloven hahahahahaha. Dit ga ik haar laten zien in Koekange bij de demo van Kuiper.

Over schoten gesproken. Galacticos heeft er 263Het schiet al op![]()

Ckers, spam graag mee voor deze dikke bakAltijd mooi om een dikke bak te winnen
Ik zit nu op 2kilo dus deze van +-23kilo kan er net bijVolgens mij wil helemaal niemand meer een prijsvraag winnen na gisteren. De collecties zijn gewoon te groot geworden, zelfs een gewonnen Galacticos kan er niet meer bij. Sluit de prijsvragen maar, we zijn klaar!
DakkofferIk heb geen eens meer plek voor dit ding denk ik. Maar goed, gister was mijn budget ook op, maar toch nog weer aardig lopen bestellen bij 365...dus mocht ik hem winnen, dan komt hij op de passagiersstoel, dan gaat mijn vrouw maar op de trekhaak zitten.