[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

Hij had wel oren naar een romeinse kaars... Maar wilde niet vreemdgaan.
Gelukkig ben jij je geloofwaardigheid allang verloren. Gister moet ik je nog met rust laten omdat het op cyberpesten leek en nu betrek je mij bij van alles. Hahaha

Je wordt door een hoop mensen hier uitgekotst en amper iemand die jou nog serieus neemt.Ik heb mensen die mij DM’s sturen over jou. Ik zou me kapot schamen. Geen idee hoe oud je bent maar de enige verklaring zou zijn dat je 16 jaar oud bent met zulk gedrag.

Probeer wat van je leven te maken en zoek een baan. Doe ons allemaal in ieder geval een pleziertje en post even wat minder. Niemand zit erop te wachten en je spreekt jezelf ook nog eens vaak tegen als je jou reacties naast elkaar legt. Je kan je eigen leugens geeneens bijhouden.

Nou.. hier zal je ook wel weer niet van leren. Dus ik wacht met liefde op zo’n kinderlijke reactie rond een uurtje of 10 a 11 uur. Prima wekker om de uitkering weer te vieren.

Edit:
Zal hem nog even bewerken want daar had je laatst ook weer iets kansloos over te zeggen.

Laatst bewerkt:
Hij had wel oren naar een romeinse kaars... Maar wilde niet vreemdgaan.
Ik zal je nog even wat screenshots als herinnering sturen. Tranen stonden gisteren in je ogen en dan ga jezelf door. Vrij bijzonder.

Toch handig dat een computer alles opslaat.

Nu weer jezelf afmelden en in de hoek gaan staan. Daggggg

6df41bb9-cb46-4fa3-8c58-b852c29422a1.jpeg
83b4a7e5-9add-43ef-a19d-13358bf36852.jpeg

Laatst bewerkt:
@Stuifie @Tegendraads

🎇 Liefde in Vuurwerk 🎆

Tegendraads en Stuifie, wat een stel,
Jullie liefde is geen doffe knal, maar dat snappen we wel.
Als vonkjes die stiekem wat te dicht bij elkaar staan,
— poef! — daar gaat het, niemand kan het nog weerstaan.

Stuifie flitst, Tegendraads sist,
Samen een vuurpijl die nooit mist.
Een beetje rook, wat chaos erbij,
Maar ach, dat hoort bij jullie twee, jullie lijken wel een blij ei.

Als de lucht dan vol met sterren spat,
En iedereen denkt: “Nou, dat was dat!”
Dan staan jullie nog hand in hand te gloeien,
Twee koppige zielen die blijven vlammen en bloeien.

🥰🥰🥰

Back
Bovenaan