[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Leuke actie, leuk speurwerk. Bedankt crew en lesli.
Ik vind vraag 8 en 9 nog enigszins discutabel. Had voor de duidelijkheid iets specifieker kunnen zijn. Ben ik hierin de enige?
Ik ben benieuwd wat uiteindelijk alle juiste antwoorden zijn. Dan kan ik er inhoudelijk ook dieper op ingaan

Over vraag 8 ben ik het met je eens.

kijk hier hebben we wat aan. Had VWP gemailed en min of meer hetzelfde antwoord gekregen.

Last minute nog meegedaan, super leuke prijsvraag weer, dankjulliewel dat jullie dit (ondanks de afgelopen 2 jaar) toch weer mogelijk hebben kunnen maken!!

Op de valreep nog even meegedaan. Heb er even goed voor moeten zitten. Hartstikke top dat jullie dit weer doen, ook in deze dure tijden! Succes allemaal!

Net optijd gezien dat het een dag ingekort is, dus snel nog maar even aan het puzzelen gegaan :D

Antwoorden verstuurd!! Uiteraard bedankt voor de prijsvraag.
Het zal m'n winstkansen zeker niet vergroten, maar wat voor ongelooflijk slechte website heeft vuurwerkplanet.nl echt een anti-campagne voor je bedrijf.
Voor iemand die dagelijks met webshops werkt was het een gevecht met 404 foutpagina's en een zeer matige zoekfunctie.
Raad het vuurwerkplanet dan ook stellig aan dit aan te pakken want het kost je enorm veel klanten en mij een jaar van mn leven :bonk:

Ook alle laatste inzendingen worden nog gecontroleerd en morgen zullen we zo snel mogelijk de winnaars bekend maken, ook die van 23.58 en 23.59, lekker last minute hehe. Bedankt voor het meedoen!

Back
Bovenaan