[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Toch uitgeschakeld door de spion, het lijkt wel stratego !

Winnaars gefeliciteerd met jullie mooie prijzen, ik heb sowieso lol gehad aan het maken van de prijsvraag en alle theorieën naderhand.

Uiteraard winaars van harte gefeliciteerd. Geniet van de mooie prijzen.

Crew en lesli bedankt voor de mooie prijsvraag. Heb me er heerlijk mee vermaakt en kijk uit naar die van volgend jaar!

Toch een klein puntje van kritiek (hoewel ik die bina niet durf te benoemen na alle heftige reacties die de laatste tijd op dit forum rondgaan:

Vanwaar de keuze om bij vraag 5 wel een "verkeerd" antwoord goed te rekenen en bij cyber crasher/party crasher niet? Het gaat mij er niet om om nu oneindige discussies te starten, maar in mijn optiek is het meten met 2 maten.
Dat mag, dat kan, nogmaals: het is jullie keuze als organisator en het gaat mij er ook niet om of ik win of niet, maar officieel (tenzij ik echt van een hele andere, oude generatie ben)is een crasher niet hetzelfde als een party crasher, waar de cryptische omschrijving naar refereerde. Het stukje cyber snap ik dan wel.

Kortom: mijn inziens hadden enkele cryptische beschrijvingen iets duidelijker gemogen zodat deze niet (in mijn ogen) terecht ter discussie stonden bij forumleden (los van hoe belabberd bepaalde discussies inhoudelijk gevoerd zijn)

Maar nogmaals, dank voor de quiz en winnaars oprecht gefeliciteerd!

Uiteraard winaars van harte gefeliciteerd. Geniet van de mooie prijzen.

Crew en lesli bedankt voor de mooie prijsvraag. Heb er heerlijk mee vermaakt en kijk

Toch een klein puntje van kritiek (hoewel ik die bina niet durf te benoemen naar alle heftige reavties die de laatste tijd op dit forum rondgaan:

Vanwaar de keuze om bij vraag 5 wel een "verkeerd" antwoord goed te rekenen en bij cyber crasher/party crasher niet? Het gaat mij er niet om om nu oneindige discussie te starten, maar in mijn optiek is het meten met 2 maten.
Dat mag, dat kan, nogmaals: het is jullie keuze als organisator en het gaat mij er ook niet om of ik win of niet, maar officieel (tenzij ik echt van een hele andere, oude reneratie ben, is een crasher niet hetzelfde als een party crasher, waar de cryptische omschrijving naar refereerde. Het stukje cyber snap ik dan wel. Kortom: mijn inziens hadden enkele cryptische beschrijvingen iets duidelijker gemogen zodat deze niet terecht ter discussie stonden (los van hoe belabberd bepaalde discussies inhoudelijk gevoerd zijn.

Maar nogmaals, dank voor de quiz en winnaars oorecht gefeliciteerd!

Mijn redenatie voor die vraag was (geen idee of dat het ook zo klopt) party crasher + cyber wordt cyber crasher :tongue2:

YES! De winnaars zijn bekend, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!
Per mail ontvangen jullie binnen een uur een verzoek om de gegevens aan te leveren die nodig zijn om je vuurwerkprijs af te halen of je merchandising te ontvangen.

• Inglourious Duo - Pyroshopper t.w.v. €150,00 - McS31
    [*]Salvo Unlocked - CodeS t.w.v. €130 - iMaverick
    [*]Iro Kin Beauty - X-Qlusif t.w.v. €320 - EmmFire
    [*]Double Dope - VOLT! t.w.v. €330 - JB06
    [*]Shred It Showbox t.w.v. €350 - BlackIce45
    [*]Adrenaliner t.w.v. €340 - Sodeknetterlint
    [*]VOLT! Carbid Shooter t.w.v. €130 - CasVw
    [*]Één van de 8 merchandise pakketten
    - vuurwerkmaniak / vuurwerk-15 / Muis / KruitFreak / Dennish / maxim / riffii / Thomas31

En natuurlijk ook de antwoorden voor jullie hieronder.
We hebben n.a.v. de inzendingen overleg gehad over de antwoorden en bij vraag 5 hebben we ook de Enemy goedgekeurd aangezien de onderbouwing van een verwarrende omschrijving daabrij helder was.
Er is ook vaak geopperd om The Spy goed te keuren bij vraag 8, we zochten echter een box en geen cake, die is dus niet aangepast.

1. Kingpin
2. Double dope
3. Zena Turbo Fan
4. Cyber Crasher
5. Shred it Showbox (/ Enemy)
6. Peak Power
7. Pyro Parade
8. Tactical Mind
9. The Escape Room
10. Spit It Out
11. Blue Mamba
12. City of Pyro

Na jarenlange oefening eindelijk dit jaar eens goede antwoorden en een prijs!
Kei gave actie en bedankt!!!

Gefeliciteerd winnaars! Ik heb helaas geen prijs gewonnen, maar vond het wel erg leuk om hieraan mee te doen. VWC en vuurwerplanet.nl/Lesli : bedankt voor het organiseren van deze prijsvraag

Gefeliciteerd winnaars! Ik vind dit altijd een leuke prijsvraag, maar dit jaar de antwoorden niet ingezonden. Ik ben erg benieuwd naar de uitleg van vraag 10. Ik snap namelijk echt niet wat er rap is aan de Spit it Out :bonk:

Pure nieuwsgierigheid en ter lering en ter vermaak. Ik snap uiteraard dat Lesli geen enkele "verantwoording" schuldig is :wink:

Back
Bovenaan